149569
۱۹ فروردین ۱۳۹۷

سوره ماه در استان اردبیل برگزار می‌شود  

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت:‌ نخستین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه اردبیل در دو بخش تئاتر صحنه‌ای کودک و نوجوان و تئاتر صحنه‌ای بزرگسالان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، امیر رجبی صبح امروز در جلسه شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در استان اردبیل اظهار داشت:‌ نخستین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه اردبیل که به نام هنرمند فقید استان، مرحوم مجید واحدیزاده، اختصاص یافته است در دو بخش تئاتر صحنه‌ای کودک و نوجوان و تئاتر صحنه‌ای بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ برای این جشنواره ٣٣ اثر ارسال شده که بعد از داوری ٢١ اثر از بین آنها انتخاب شده است که پنج اثر در بخش تئاتر صحنه‌ای کودک و نوجوان و ١٦ اثر در بخش تئاتر صحنه‌ای بزرگسالان است.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد:‌ ١٢ تا ١٥ اردیبهشت ماه ٩٧ آثر حاضر در نخستین جشنواره استانی تئاتر سوره مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و آثاری که مورد قبول هئیت بازبینی قرار گیرد به بخش رقابتی جشنواره راه خواهند یافت، اجرای صحنه‌ای گروه‌های نمایشی نیز ٢٤ تا ٢٥ اردیبهشت‌ماه امسال و داوری آثار در طول روزهای اجرا خواهد بود.

رجبی گفت:‌ براساس سیاستگذاری‌های انجام شده در مورد روند برگزاری این جشنواره، نمایش برگزیده نخست این جشنواره به صورت مستقیم به جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه می‌یابد البته این اتفاق به صورت اختصاصی به استان اردبیل تعلق دارد و برگزیده دوم این جشنواره هم به طور مستقیم به جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه راه خواهد یافت.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: تجلیل از نفرات برتر بخش‌ها و رشته‌های مختلف از جمله بازیگری، نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی از بخش‌های دیگر این جشنواره خواهد بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و براساس زمانبندی از نفرات برتر و منتخب تجلیل می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار