140939
۲۹ بهمن ۱۳۹۶

کودک مرودشتی پس‌انداز ۱۳۰ میلیونی خود را برای ساخت پایگاه اورژانس اهدا کرد

پایگاه اورژانس جدید پل شهدای گمنام شهرستان مرودشت با نیت نیک مائده پیروی کودک نیک‌اندیش مرودشتی و حمایت پدر او کلنگ‌زنی شد.

به گزارش کودک پرس ، علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه از پروژه‌های سلامت شهرستان ارسنجان و مرودشت بازدید و کار نظارت بر روند ارائه خدمات سلامت را در این 2 شهرستان دنبال کردند.

در ابتدای این سفر کلنگ پایگاه اورژانس جدید پل شهدای گمنام به زمین زده شد. این پایگاه با نیت نیک مائده پیروی کودک نیک‌اندیش مرودشتی و حمایت پدر او کلنگ‌زنی شد.

مائده پیروی کودک نیک‌اندیش عرصه سلامت فارس، پس‌انداز خود به مبلغ 130 میلیون تومان را برای ساخت این پایگاه اورژانس هدیه کرده است که امروز کلنگ ساخت آن با حضور مسئولان به زمین زده شد. فرماندار شهرستان مرودشت در این آئین کار نیک این کودک را الگوی پسندیده‌ای برای همگان عنوان کرد.

 

بهادر و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پس از کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس پل شهدای گمنام از پروژه ساخت بیمارستان جدید مرودشت بازدید کردند.این پروژه هم اکنون 35درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با دارا بودن 160 تخت بیمارستانی در حال ساخت است.

دیگر مقصد سفر امروز اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پروژه ساخت ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان مرودشت بود که 45درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این پروژه در سه طبقه و از محل اعتبارات طرح تحول بهداشت در حال ساخت است.

 

رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در ادامه از روند خدمات‌رسانی در بیمارستان شهید مطهری مرودشت بازدید کردند.این بیمارستان که از جمله پرمراجعه‌ترین بیمارستان‌های استان فارس است، با دارا بودن 229 تخت فعال به بیماران ارائه خدمت می‌کند.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار