134923
۲۶ دی ۱۳۹۶

تبرئه زن تنها از ربودن يوسف ۳ ساله

زن تنها كه به اتهام ربودن يوسف، پسربچه سه‌سال در بازداشت به سر می‌برد محاكمه و از اتهام آدم‌ربايی تبرئه شد.

به گزارش کودک پرس ، بيست و هفتم تيرماه امسال بود كه پدر و مادر كودك سه‌ساله‌اي به نام يوسف ناپديد شدن كودكشان را به كلانتري‌128 تهران‌نو گزارش دادند و گفتند فرزندشان شب حادثه وقتي آنها در منزل يكي از اقوام مهمان بودند به خيابان آمد، اما وقتي دنبال او رفتند خبري از كودك نبود.‌»

با اعلام اين گزارش مأموران پليس با بررسي دوربين‌هاي مداربسته متوجه شدند كودك از سوي زن‌جوان ناشناسي ربوده شده است. بعد از انتشار اين خبر در فضاي مجازي، چهار روز بعد زني با خانواده يوسف تماس گرفت و گفت قصد دارد كودك را برگرداند. آنجا بود كه مأموران سر قرار در خيابان دماوند توانستند آن زن را دستگير كنند و بچه را به خانواده‌اش بازگردانند.

زن جوان در اولين بازجويي‌ها در توضيح به مأموران گفت: «روز حادثه در خيابان يوسف را تنها ديدم. براي اينكه به دست بچه‌دزدها نيفتد او را به خانه‌ام بردم. در اين چند روز به او غذا مي‌دادم و با او رفتار خوبي داشتم اما به اينكه كودك را به پليس تحويل بدهم فكر نكردم.‌» بعد از اين توضيحات بود كه كيفرخواست عليه زن جوان صادر و پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات به شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در اولين جلسه رسيدگي به پرونده متهم از زندان اعزام شد و مقابل هيئت قضايي به رياست قاضي بابايي قرار گرفت. بعد از قرائت كيفرخواست از سوي نماينده دادستان زن جوان كه با اعلام رضايت پدر و مادر يوسف از جنبه عمومي جرم محاكمه ‌شد، در شرح روز حادثه گفت: «روز حادثه نيز به خاطر مصرف شيشه توهم داشتم و فكر مي‌كردم يوسف خوهرزاده‌ام است.‌»

 

وي در آخرين دفاعش گفت: «‌باور كنيد در آن چند روز او را به خريد و سينما مي‌بردم و از او پرستاري مي‌كردم تا اينكه دوستم تماس گرفت و گفت از طريق رسانه‌‌ها متوجه شده خانواده يوسف در جست‌و‌جوي او هستند. آنجا بود كه متوجه ماجرا شدم و پسر بچه را تحويل پليس دادم.‌»

در پايان جلسه هيئت قضايي وارد شور شد و با توجه به اعلام گذشت خانواده يوسف و عدم احراز سوء‌نيت از سوي متهم، زن جوان را از اتهام آدم ربايي تبرئه كرد. به اين ترتيب زن جوان به زودي آزاد خواهد شد.

 

 

منبع: روزنامه جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار