134710
۲۶ دی ۱۳۹۶

رسیدگی به مشکلات کودکان گلستانی نیازمند جدیت بیشتری است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: رسیدگی به مشکلات کودکان گلستانی وظیفه ذاتی تمام دستگاه‌های اجرایی استان است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش کودک پرس، کلثوم غفاری در چهارمین جلسه کارگروه زنان و کودکان استان گلستان، اظهار داشت: انتظار می‌رود ابلاغ های اعلام شده به دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کودک با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: در برش استانی رسیدگی به وضعیت کودکان استان، نیازمند ارائه آمار جدید از دستگاه‌های مرتبط هستیم که تا کنون از همه این دستگاه‌ها گزارش کاملی ارائه نشده است.

وی ادامه داد: چنانچه این دستگاه‌ها نسبت به ابلاغیه مورد نظر کوتاهی کنند، نمی‌توانیم در رابطه با دریافت و تخصیص اعتبارات مورد نیاز اقدام عاجلی انجام دهیم.

غفاری گفت: یکی از برنامه‌های مهم این کارگروه تهیه اطلس جامع کودکان استان است که سعی داریم تا پایان سال آن را تدوین کنیم، اما نیازمند پیگیری دستگاه‌های مرتبط برای بررسی و ارسال موضوع های اعلام شده به این دفتر هستیم.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کودک باید با نگاه ویژه‌ای به این حوزه ورود کنند تا بتوانیم از آسیب‌های جدی در حوزه کودک جلوگیری کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار