موقعیت فعلی شما : خانه/بانک اطلاعاتی
126236
۲۲ آذر ۱۳۹۶

آدرس و مشخصات بیمارستان ثارالله کرج

بیمارستانی در مهرشهر کرج

به گزارش کودک پرس ،بیمارستان ثارالله از لحاظ جغرافیایی در جنوب اتوبان تهران – کرج و در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهرشهر، ابتدای بلوار ارم، کوی فرهنگ واقع گردیده است.

این مکان از مهر ماه سال ۱۳۸۶ تا مهر ماه سال ۱۳۸۸ در اختیار مرکز بهداشتی درمانی شهید گزلی کوی فرهنگ جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم منطقه بوده است.

با توجه به نیاز مردم منطقه به خدمات بیمارستانی تصمیم مسئولین وقت و شبکه بهداشت و درمان کرج این مکان از پلی کلینیک به بیمارستان ثارالله تغییر کاربری پیدا نموده که مطالعات و تهیه نقشه اجرایی آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

واحد های فعال در این بیمارستان: بنای مفید اولیه این بیمارستان ۲۴۲۰متر مربع بوده که با۲۰۰متر مربع بنای الحاقی مجموعا در ۲۶۲۰مترمربع در۳طبقه شامل زیرزمین،همکف وطبقه اول احداث شده است. در سال بعد فضای اداری، کلینیک و داروخانه به این فضا اضافه گردید.

بیمارستان ثارالله با۵۰تخت مصوب و۳۶ تخت فعال دارای۴ بخش اصلی زنان وزایمان،اطفال، جراحی و داخلی با ۲ اتاق عمل اصلی،یک اتاق عمل سرپایی،یک اتاق زایمان، اورژانس، درمانگاه، داروخانه، آزمایشگاه،رادیولوژی وسونوگرافی میباشد.تمامی تجهیزات این بیمارستان با استانداردهای روز بین المللی و بیمارستانی مطابقت داشته ودر اداره آن ازپیشرفته ترین تجهیزات و کادر مجرب استفاده میشود.

درحال حاضر ۸پزشک عمومی ، ۱۶ پزشک متخصص ، یک داروساز، یک دکتر علوم آزمایشگاهی، ۳ دکتر رادیولوژی، ۲۶پرستار و ۲۹ پیراپزشک و ۵۰ نفر کادر اداری و پشتیبانی دربیمارستان درحال فعالیت میباشند.

آدرس: البرز – شهرستان مهر شهر – بلوار ارم – حسین آباد مهرشهر – کوی فرهنگ – میدان فرهنگ -بیمارستان ثارالله مهرشهر

تلفن: 02633320125 – 02633320124

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار