9737
۰۲ آبان ۱۳۹۵

کتاب “پسر کوچولویی به نام غوره” به چاپ رسید.

مجموعه چهارجلدی «پسر کوچولویی به نام غوره» به قلم مجید راستی توسط انتشارات آستان قدس رضوی بازار نشر کشور شد.

به گزارش کودک پرس  تولید کتاب برای کودکان و نوجوانان تحت عنوان «کتاب‌های پروانه» و  محصولات فرهنگی با نام «گلدسته» به صورت گسترده در دستور کار به‌نشر بوده است.
مجموعه «پسر کوچولویی به نام غوره» نیز که مخاطبان  آن کودکان سنین «ب» (کودکان سال‌های اول تا سوم دبستان) هستند، از تولیدات اخیر مؤسسه انتشارات آستان قدس رضوی در قالب کتاب‌های «پروانه» است.
در این کتاب که ناشر موضوع آن را «والدین و کودک» دانسته، نویسنده با  بیان داستانی سیر رشد و تکامل کودک محوری داستان (غوره)، تمام آنچه را یک مادر جوان  باید درباره  نحوه نگهداری و مواجهه با یک نوزاد تا یک‌سالگی بداند، توضیح داده است.
«شبی که من به دنیا آمدم»، «اولین بار که راه  افتادم»، «اولین بار که  خودم غذا خوردم» و «اسباب‌بازی‌ها می‌خواستند بخوابند» عناوین فرعی این مجموعه‌اند که در انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است.
علاقه‌مندان به تهیه مجموعه «پسر کوچولویی به نام غوره» و هم‌چنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق شماره تلگرام 09027652008 و سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار