9067
۲۲ مهر ۱۳۹۵

اکران نمایش‌های عروسکی منتخب کانون پرورش فکری در آذربایجان غربی آغاز شد

جواد زاهدی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اکران عمومی نمایش‌های عروسکی منتخب کانون پرورش فکری در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس  جواد زاهدی،گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی موفق به تولید 20 نمایش عروسکی کرده است که سه مورد از این نمایش‌ها منتخب استانی شده‌اند.

وی با بان اینکه از این سه اثر نیز یک مورد منتخب کشوری شده است، تصریح کرد: نمایش‌های تولید کانون که به عنوان نمایش‌های منتخب برگزیده شده‌اند، برا تمام کودکان و نوجوانان استان پس از هفته ملی کودک اکران عمومی خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی در تولید نمایش عروسکی یکی از استان‌های موفق کشور است، اعلام کرد: در این خصوص نیز مقام‌هایی را در مسابقات مختلف کسب کرده‌ایم.

وی در ادامه به راه‌اندازی مراکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام به کمک اداره بهزیستی آذربایجان غربی عملیاتی شده است و طی راه‌اندازی این کانون‌ها به کودکان با نازهای خاص خدمات ارائه می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه در این خصوص آموزش و پرورش استثنایی نیز همکاری خوبی دارد، ادامه داد: اعضای فراگیر اعضایی با نیازهای خاص هستند که عضویت برای این کودکان و نوجوانان به صورت رایگان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه به همراه برنامه‌های عمومی که در این خصوص برای کودکان و نوجوانان داریم، گفت: در هفته ملی کودک نیز برنامه‌های ویژه‌ای برا کودکان با نیازهای خاص ارائه کرده‌ام.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه خبرنویسی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: کارگاه خبرنویسی در برنامه پاییزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار دارد و  هم‌اکنون در مرحله ثبت‌نام هستیم که در این خصوص نیاز است تا کلاس‌ها به حدنصاب برسد.

زاهدی یادآور شد: از توان خبرنگاران فعال حوزه کودک و نوجوان آذربایجان غربی در زمینه آموزشی بهره خواهیم برد.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار