8870
۱۷ مهر ۱۳۹۵

برگزاری نخستین همایش شاعران عاشورایی کودک در استان فارس

 زهرا افتخاری ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک گفت: نخستین همایش شاعران عاشورایی کودک در استان فارس با حضور شاعران پیشکسوت استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس  زهرا افتخاری  با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک اظهار داشت: شعار امسال هفته ملی کودک «کودکان تشنه‌اند» انتخاب شده که به‌دلیل قرار گرفتن در ماه محرم رنگ ویژه‌ای به خود گرفته است و نخستین همایش شاعران عاشورایی کودک در استان فارس در همین راستا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه نوجوانان به قرائت اشعار عاشورایی خود می‌پردازند، گفت: این برنامه 18 مهرماه ساعت 10 صبح در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار می‌شود.

افتخاری با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک افزود: برنامه‌های این هفته با غبارروبی گلزار شهدا توسط اعضای کانون و نوجوانان از 15 مهرماه آغاز شده و با برپایی غرفه‌های فرهنگی، ادبی و فروش کتاب در حیاط مرکز کانون استان فارس ادامه یافته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس خاطرنشان کرد: محصولات کانون در این هفته با تخفیف ویژه ارائه می‌شود که براساس آن کتاب‌های نشر کانون با 30 درصد تخفیف، بازی‌های فکری با 25 درصد تخفیف و نوشت افزار ایرانی اسلامی با 10 درصد تخفیف در فروشگاه‌های عرضه محصولات کانون ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از 15 تا 21 مهرماه با مراجعه به مراکز فروش کانون در استان فارس نسبت به خرید محصولات اقدام کنند. اجرای تعزیه ویژه کودکان در 19 مهرماه در تالار حافظ و اجرای نقالی عاشورایی توسط دانش‌آموزان در صبح همان روز از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در استان فارس است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از برگزاری مسابقه عکس موبایلی ویژه کودکان و نوجوانان از عزاداری‌های کودکان در ایام عزاداری امام حسین (ع) خبر داد و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهید علمداری، شهید مدافع حرم و اعطای هدیه‌ای از محصولات کانون به کودکان این شهید بزرگوار از برنامه‌های انجام شده است.

 

منبع:  تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار