8289
۱۲ مهر ۱۳۹۵

توزیع غذای گرم در 24 مهدکودک روستایی و شهری گچساران

مهران کشاورز،رئیس اداره بهزیستی گچساران از توزیع غذای گرم در 24 مهدکودک شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

مهران کشاورزگفت: مهدهای کودک از منظر بهزیستی صرفاً مراکز مراقبتی، پرورشی و آموزشی نبوده، بلکه پایگاهی برای کسب مهارت‌های زندگی، جامعه‌پذیر کردن کودکان، ارتقا، توانمندسازی، رشد و تکامل همه جانبه کودکان است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گچساران گفت: این شهرستان 45 مهد کودک تحت پوشش دارد که در این مهدها خدمات متنوع پیشگیرانه، حمایتی و غربالگری‌های مختلف نظیر شنوایی سنجی، بینایی سنجی، غربالگری اختلالات تکاملی و اضطراب می‌پردازد.

کشاورز افزود: تعداد 24 مهد کودک در شهرستان گچساران و تعداد 21 مهد کودک در روستاهای این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره بهزیستی گچساران با بیان اینکه، مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی را جایگاهی برای بسط عدالت اجتماعی و برخورداری کودکان مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهرها از خدمات رشد و تکامل دانست و ابراز کرد: سازمان بهزیستی برای کمک به حضور کودکان افراد نیازمند در مهد کودک‌ها، به سه دهک پایین درآمدی کمک هزینه و همچنین در روستاها برای کودکان غذای گرم در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته کودکان تحت حمایت بهزیستی جز سه دهک‌های پایین جامعه هستند که تعداد 119 کودک تحت پوشش بهزیستی و اعتباری بالغ بر 238 میلیون ریال از طریق استان به حساب مهد کودک‌ها واریز می‌شود.

کشاورز عنوان کرد: سال گذشته به تعداد یک هزار و 730 کودک در 28 مهد کودک شهری و روستایی غذای گرم توزیع شده که مبلغی بالغ بر 804 میلیون و 600 هزار ریال بوده است.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار