7972
۱۱ مهر ۱۳۹۵

کتاب(پیاده روی اربعین؛ مغناطیس حسینی) منتشر شد

حجت الاسلام محمودرضا ذکاوت،مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم الانبیا با اشاره به انتشار دو عنوان کتاب گفت: کتاب های "پیاده روی اربعین؛ مغناطیس حسینی" و "یار کودک" نوشته بنده به سفارش موسسه قرآنی معجزه ماندگار خاتم به چاپ رسیده است.

به گزارش کودک پرس   حجت الاسلام محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم الانبیا  با اشاره به انتشار دو عنوان کتاب گفت: کتاب های “پیاده روی اربعین؛ مغناطیس حسینی” و “یار کودک” نوشته بنده به سفارش موسسه قرآنی معجزه ماندگار خاتم به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه کتاب “پیاده روی اربعین؛ مغناطیس حسینی” بر اساس تجربیات نویسنده از سفر به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین ویژه زائرین نوشته شده است، خاطرنشان کرد: این کتاب در راستای انتقال تجربیات و مشکلاتی که زائران اربعین در خصوص آگاهی نداشتن از توصیه ها در زمینه های مختلف مطرح کرده اند، بر اساس اطلاعات موجود گردآوری شده تا زائران با آگاهی و اطلاعات بیشتری عازم این سفر معنوی شوند.

وی با اشاره به سرفصل های این کتاب اظهار کرد: در این کتاب نحوه صدور ویزا و نوع پوشش بیمه ای در این سفر، اطلاعاتی از مسیر پیاده روی، نکات بهداشتی مهم در راهپیمایی اربعین، توصیه های مهم امنیتی و تعرفه سیم کارت های عراقی، رومینگ همراه اول و ایرانسل و بسیاری از اطلاعات دیگر به روشنی بیان شده است.

حجت الاسلام ذکاوت تاکید کرد: این کتاب توسط انتشارات میراث ماندگار در 1000 نسخه و با قیمت هشت هزار تومان منتشر شده است.

 مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم الانبیا با اشاره به انتشار کتاب “یار کودک” تصریح کرد:  این کتاب به بیان وظایف والدین درباره کودک از دیدگاه اسلام در ایام نوزادی می پردازد و توصیه هایی به پدران و مادران در تربیت کودکان خود می کند.

وی گفت: پدران و مادران باید بدانند با آمدن فرزند مسئولیت سنگین و حساس تربیت کودک بر دوش آنها نهاده می شود و باید خود را با احکام مربوطه تربیت کودک بر اساس آموزه های دینی آماده و نسبت به انجام و اجرایی شدن آنها کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام ذکاوت ادامه داد: در این کتاب سعی شده است تا والدین به صورت اجمالی با بعضی از حقوق نوزاد خود (آداب مورد سفارش سیره معصومان از آغاز تولد تا روز هفتم) آشنا شوند امیدواریم عمل به این کتاب زمینه های مساعد تربیت را در فرزند به وجود آورد.

منبع:   شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار