7242
۰۷ مهر ۱۳۹۵

اشنایی با بچه های پولدار جهان!

ثروتمند بودن گاهی ارثی است و ثروت و دارایی یک خانواده در دوره های مختلف برای فرزندان و نسلهای بعدی بر جا می ماند مانند «پرنس جرج» شاهزاده انگلستان،با وجود آنکه تنها ۳ سال از عمر وی می گذرد اما ثروتمندترین کودک این فهرست است.

به گزارش کودک پرس برخی کودکان و نوجوانان مانند« نیک دآلیسیو» تنها با نبوغ و بکارگیری مهارتهای خود در همان سنین پایین، صاحب دارایی چند میلیون دلاری می شوند.

ثروتمند بودن گاهی ارثی است و ثروت و دارایی یک خانواده در دوره های مختلف برای فرزندان و نسلهای بعدی بر جا می ماند مانند «پرنس جرج» شاهزاده انگلستان،با وجود آنکه تنها ۳ سال از عمر وی می گذرد اما ثروتمندترین کودک این فهرست است. در همین حال اما برخی کودکان و نوجوانان مانند« نیک دآلیسیو»  تنها با نبوغ و بکارگیری مهارتهای خود در همان سنین پایین، صاحب دارایی چند میلیون دلاری می شوند. در فهرست زیر با پولدارترین بچه های جهان آشنا می شوید:

۱- پرنس جرج الکساندر لوییز
ارزش خالص دارایی: یک میلیارد دلار

شاهزاده «جرج کمبریج» اولین فرزند شاهزاده «ویلیام»، «دوک کمبریج» و «کاترین»، دوشس کمبریج است. با تولد این نوزاد اقتصاد ملی بریتانیا در انتظار تجربه یک جهش مثبت است. پرنس جرج در حال حاضر  یک میلیاردر سه ساله است.

۲- نکس و ویوین جولی پیت ۸ ساله
دارایی: ۶۷.۵ میلیون دلار

«نکس» و «ویوین» جولی پیت دوقلوهای آنجلینا جولی و برد پیت هستند که بخش عمده ثروتشان از مدل شدن برای عکس مجله های مختلف کسب شده است. نخستین دستمزد آن ها در بدو تولد با چاپ عکس هایشان در مجله «پیپل» پرداخت شد که ۱۴ میلیون دلار بود.

۳- دنیلین بیرکهد ۱۰ ساله
دارایی: ۵۹ میلیون دلار

وی دختر آنا نیکول اسمیت است که به نحو غیر منتظره ای فوت کرد و ثروت خانوادگی به تنها بازمانده وی یعنی «دنیلین» رسید و  امروز اورا به نفر سوم این فهرست تبدیل کرده است. دنیلین وقتی در تبلیغ کودکان Guess ظاهر شد، سر و صدای زیادی به پا کرد.

۴- نیک دآلیسیو
دارایی: ۳۰ میلیون دلار

« نیک دآلیسیو» یک نابغه برنامه نویسی است و در حال حاضر یکی از مهمترین برنامه های اپل را نوشته است. نیک زمانی که تنها ۱۵ سال داشت اپلیکیشن هوشمندی طراحی کرد که مطالب اینترنت را خلاصه می‌کند. این اپلیکیشن Summly نام دارد و نابغه انگلیسی آن را ۳۰ میلیون دلار به یاهو فروخت.

۵- والنتینا پالوما پینالت ۹ ساله
دارایی: ۱۲ میلیون دلار

او فرزند «سلماهایک» هنرپیشه مکزیکی تبار آمریکایی و «فرانسیس هنری پینالت» سرمایه دار مکزیکی است. ثروت «سلما» ۸۵ میلیون دلار بوده و دارایی «هنری» ۵ میلیارد دلار است. اگرچه  دختر کوچک این زوج تنها ۱۲ میلیون دلار ثروت دارد اما در آینده تمام دارایی پدر و مادرش به او خواهد رسید.
۶- جیدان اسمیت ۱۸ ساله
دارایی: ۸ میلیون دلار

«جیدن کریستوفر سیر اسمیت » یک بازیگر کودک و پسر «ویل اسمیت» و «جادا پینکت اسمیت» است. او با بازی در فیلم‌های در «جستجوی خوشبختی» و «روزی که زمین ایستاد» شناخته شد دارایی «جیدان» از کارهایی که در سینما به عنوان هنرپیشه و در موسیقی به عنوان خواننده انجام داده کسب کرده است.

۷- ریکو ردریگز
دارایی:۴ میلیون دلار

رودریگوز در فیلمها وسریالهای زیادی بازی کرده و همچنین او در سریال مدرن فامیلی که جوایز زیادی برده نقش بازی کرده است. دارایی ردریگز  در حال حاضر به ۴ میلیون دلار رسیده است.

 

منبع : پارسینه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار