6927
۰۶ مهر ۱۳۹۵

دختری که قربانی سهل انگاری پزشکان شد

ستایش موسایی کودک 8 ساله 15 روز پیش تصادف می کند و به خاطر شکستگی پا به اتاق عمل بیمارستان نکوئی استان قم منتقل می شود که به دلیل اشتباه بزرگ پزشک بیهوشی، ستایش به کما می رود.

به گزارش کودک پرس دختر بچه 8 ساله قمی به خاطر یک شکستگی استخوان پا بعد از تصادف به بیمارستان نکویی قم منتقل می شود و زیر عمل جراحی به علت سهل انگاری پزشک بیهوشی دراستفاده غلط از اکسیژن، به کما رفته و در نتیجه مرگ مغزی می شود.

مهدی موسایی عموی ستایش اظهار داشت: ستایش موسایی کودک  8 ساله 15 روز پیش تصادف می کند و به خاطر شکستگی پا به اتاق عمل بیمارستان نکوئی استان قم منتقل می شود که به دلیل اشتباه بزرگ پزشک بیهوشی، ستایش به کما می رود.

وی با بیان این که دستگاه اکسیژن حین عمل به مدت 6 دقیقه قطع بوده وستایش دختر بچه 8 ساله بدون تنفس می ماند.ادامه داد: سهل انگاری پزشکان کودک ما را به مرگ مغزی دچار کرد ولی پزشکان بدون اینکه این مسئله را به متخصصین مغز اطلاع دهند تا برای درمان اقدامی کنند این کودک به مدت 14 روز در بیمارستان در حالت کما به سر می برد و حالا امروز خبر دادند ستایش مرگ مغزی شده است و تنها راه اهداء عضو ستایش هست .

موسایی به اعزام تیم پزشکی از تهران نیز اشاره کرد و گفت: دیروز تیم پزشکی اعزامی از تهران اظهار کردند اگر همان 15 روز پیش پزشکان بیمارستان نکویی قم به ما خبرداده بودند ستایش نجات پیدا می کرد .

 

منبع : جام نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "دختری که قربانی سهل انگاری پزشکان شد"

سلام من دوست صمیمی ستایش هستم من درقم در مدرسه ی حاج فاطمی با ستایش باهم بودیم که چند روز به مدرسه نیامده بود که به هم سرویسی هایش گفتم که چرا نیامده؟؟ وبعد خبر اونو شنیدم چند روز بعد مادرم بغض کرده بود آمد خانه و گفت طاووتی کوچولو به مسجد بردند من الان 11سالم هست و خیلی دلم برای ستایش عزیزم تنگ شده خدانگه دار

آخرین اخبار