628
۱۷ مرداد ۱۳۹۵

سومین مرحله توزیع هدایای خیرین و حامیان ایتام سروستانی

این هدایا بخشی از کمک پنج میلیارد ریالی خیرین نیک اندیش سروستانی است که به لطف خدا و با دستان پر از سخاوت این انسان های مومن و خداجو تهیه شده

به گزارش کودک پرس، سومین مرحله توزیع هدایای خیرین و حامیان ایتام سروستانی با حضور مسئولان کمیته امداد، ریاست شورای اسلامی شهر سروستان و جمعی از خانواده های تحت پوشش این نهاد انجام شد.

عبدالله رستمی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سروستان در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل از همه خیرین  سروستانی به ویژه حامیان ایتام این شهرستان اظهار داشت: امروز شاهد سومین مرحله از توزیع هدایایی هستیم که بنابر وعده جمعی از خیرین شرکت کننده در همایش معنوی محفل انس با ایتام تهیه شده است.

وی در ادامه این مطلب افزود: این هدایا بخشی از کمک پنج میلیارد ریالی خیرین نیک اندیش سروستانی است که به لطف خدا و با دستان پر از سخاوت این انسان های مومن و خداجو تهیه شده و باعث شکفته شدن گل لبخند بر لبان کودکانی است که بنابر مشیت الهی از نعمت پدر محروم هستند.

سه چرخه، دوچرخه، تبلت، پلی استیشن، تخت خواب، کمد، عروسک، گوشی موبایل و …. از جمله هدایایی بود که جمعی از خیرین سروستانی اواخر ماه مبارک رمضان امسال با حضور در محفل انس با ایتام به ایتام تحت پوشش کمیته امداد وعده تهیه داده بودند.

در ادامه این مراسم انوشیروان سلیمی،رئیس شورای اسلامی شهر سروستان نیز از اعطای کمک 20 میلیون ریالی این شورا به ایتام سروستان خبر داد که بزودی به حساب آنان واریز می شود.

IMG_3353

photo_2016-07-26_18-21-08

 

photo_2016-07-26_18-20-01

 

photo_2016-07-26_18-35-29

 

منبع:    دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار