موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
612
۱۷ مرداد ۱۳۹۵

شبکه هدهد و «المپیک ریو» / پخش فارسی و انگلیسی

شبکه جهانی هدهد تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و از طریق ماهواره فعالیت می کند و توسط دفتر آیت الله سیستانی راه اندازی شده است.

به گزارش کودک پرس این روزها ویژه برنامه «المپیک ریو» با آیتم و بخش های مختلف از شبکه هدهد فارسی روی آنتن می رود و شامل آیتم های مختلفی از جمله خبر، ستارگان، عکسهای خبری، سرگرمی و معرفی رشته های ورزشی است.

در آیتم خبر، اخبار روزانه المپیک مرور و در آیتم ستارگان هر روز یکی از ستاره های حاضر در المپیک معرفی و در آیتم سرگرمی حاشیه های روزانه المپیک مرور و در آیتم تصاویر خبری، تصاویر روزانه المپیک بررسی می شود.

آیتم معرفی رشته های ورزشی نیز در هر برنامه به معرفی یکی از رشته های ورزشی می پردازد. ویژه برنامه «المپیک ریو» هر روز تا پایان المپیک از شبکه هدهد فارسی در ساعات ۱۰:۱۵ ، ۱۶:۱۵ ، ۱۹:۲۵ ،۲۳:۱۵ به پخش می رسد.

ویژه برنامه انگلیسی «المپیک ریو» از شبکه هدهد انگلیسی نیز در این روزها درحال پخش است.

«تولدت مبارک» برنامه دیگری است با فضای مفرح برای مخاطبان کودک و نوجوان که این روزها از شبکه هدهد در حال پخش است. در این برنامه عکس هایی که والدین و خانواده ها ارسال می کنند نمایش داده شده و بر اساس روز تولد هر یک از کودکان جشن تولدی گرفته می شود. در این برنامه برای هر کودک شعری مخصوص اجرا خواهد شد.

«تولدت مبارک» یکی از برنامه های سالانه و روتین شبکه هدهد است که با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

 

منبع:    خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار