5175
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

نمایشگاه (صدف)با رویکرد فرهنگ اقتصاد مقاومتی در اهوازبرپاشد

با بیان اینکه نمایشگاه خانگی صدف با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در اهواز برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه از 20 شهریورماه تا 10 مهرماه در اهواز دایر است.

به گزارش کودک پرس   حجت‌الاسلام صادق عیدی، مدیر مؤسسه فرهنگی عرشیان اهواز، با بیان اینکه نمایشگاه خانگی صدف با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در اهواز برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه از 20 شهریورماه تا 10 مهرماه در اهواز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در زیتون کارمندی روبه‌روی سیتی‌سنتر واقع شده است، افزود: نمایشگاه همه روزه از ساعت 18 تا 23 جهت بازدید عموم برپا است.

عیدی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات داخلی برگزار شده است، افزود: فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای ایرانی نیز توسط غرفه‌داران این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

مدیر مؤسسه فرهنگی عرشیان اهواز با اظهار به اینکه این نمایشگاه از سه سالن و 20 غرفه تشکیل شده است، افزود: جهت تحقق مبحث اقتصاد مقاومتی به حمایت همه جانبه مسئولان استانی نیازمندیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت اولین بار در شهرستان و به صورت چرخشی در شهرستان برگزار شده است، افزود: در این نمایشگاه محصولاتی ویژه کودکان، بانوان و دانش‌آموزان تهیه شده است.

عیدی با اشاره به اینکه تمام محصولات موردنیاز دانش‌آموزان در این نمایشگاه دایر شده است، افزود: 20درصد تخفیف ویژه این محصولات در نظر گرفته شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی عرشیان یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری سپاه پاسداران استان خوزستان و شهرداری کلانشهر اهواز برگزار شده است.

منبع:    خبرگزاری قرآن

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار