موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
484
۱۶ مرداد ۱۳۹۵

انتشار کتاب های ویژه ی کودکان

کتب با موضوع کودکان "تاب‌آوری در کودکان"، "پرورش هوش؛ نقش مدارس و فرهنگ"،"کودکان تیزهوش و بااستعداد"و "اختلال طیف اوتیسم" منتشر شد.

به گزارش کودک پرس مهدی صاحب‌فصول مدیر نشر نوشته گفت: کتاب ” پرورش هوش؛ نقش مدارس و فرهنگ” نوشته ریچارد نیزیت است که توسط علی‌اکبر ابراهیمی و احمد عابدی ترجمه شده و به تازگی برای کمک به پرورش هوش و خلاقیت کودکان منتشر شده است.

او افزود: کتاب‌های “تاب‌آوری در کودکان” در سه جلد ویژه مادران، متخصصان و مشاوران و مربیان منتشر شده است. این سه کتاب به قلم نیره آرین‌فر، مریم کتانی و احمد عابدی است.

این ناشر همچنین گفت: کتاب “کودکان تیزهوش و بااستعداد” برای راهنمایی والدین منتشر شده است. ترجمه و تألیف این کتاب توسط سارا آقابابایی و احمد عابدی انجام شده است. کتاب “اختلال طیف اوتیسم ” اثر جولیا مور نیز کتابی برای آموزش و یادگیری از طریق بازی است و توسط احمد عابدی و علیرضا محسنی ترجمه شده است.

صاحب‌فصول پرفروش‌ترین کتاب‌های اخیر نشر خود را این‌گونه معرفی کرد: کتاب “همه کودکان می‌توانند یاد بگیرند” نوشته مریم تاجی و احمد عابدی و کتاب “آماده‌سازی کودکان برای ورود به پیش‌دبستانی و دبستان” نوشته کارن کوئین و ترجمه احمد عابدی و مائده حسام کتاب‌های پرفروش ما بوده‌اند که به چاپ‌های سوم و ششم هم رسیده‌اند.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار