موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
4201
۱۵ شهریور ۱۳۹۵

شیوع سرطان های پوستی ناشی از بمب ها در میان کودکان فوعه و کفریایی

جواد امین ، طلبه سوری و از اهالی منطقه فوعه و کفریا سوریه به بحران انسانی در این منطقه و اوضاع وخیم بهداشتی و پزشکی اشاره کرد و گفت: باروت و مواد سمی ناشی از بمب ها و نارنجک، اوضاع بغرنجی را بر مردم به ویژه کودکان تحمیل کرده است.

به گزارش کودک پرس    

شیوع سرطان پوست میان کودکان

جواد امین گفت: همچنین دو بیماری سل و سل استخوانی در فوعه و کفریا ثبت شده که جان ساکنین را به خطر می اندازد. تعدادی از سرطان های پیشرفته که نیاز به کمک و امداد رسانی فوری دارند وبیشتر شامل کودکان می شود  و نوعی از سرطان پوست که در کودکان شایع شده از جمله این موارد است.

کارشناس سوری اظهار داشت: بیماری هایی دیگری مانند سکته های قلبی و مغزی که به طور روز افزون زیاد می شود. بیماری های کبدی پیشرفته که نیاز به امداد رسانی های فوری دارند و تعدادی از مجروحانی که از پرتاب قناصه جراحت های شدید برداشتند و دو بیماری ناراحتی ها و خونریزی های گوارشی به دلایل نا معلوم در فوعه و کفریا دیده شده است.

وی با برشمردن سایر بیماری هایی که در فوعه و کفریا در حال شیوع است ادامه داد : بیماری های بسیاری ناشی از کمبود غذا هست و نرمی استخوان کودکان همزمان با بیماری پوستی  اگزما انگشتان و ریختن و پوسیدگی دندان ها را شامل می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار