3775
۱۳ شهریور ۱۳۹۵

مسابقه مقاله‌نویسی همایش (صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران)

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با همکاری بنیاد نمایش کودک و در استقبال از صد سالگی این هنر، همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران» را در قالب مسابقه مقاله‌نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس    در فراخوان همایش صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان ایران آمده است که موضوع مقالات در راستای شعار جشنواره، «نمایش مهر، بر صحنه کودکی» باید صرفاً «پژوهشی» بوده و به بررسی بخشی از تاریخچه تئاتر کودک در ایران بپردازد. بنابراین همایش، پذیرای مقالات «آموزشی» نخواهد بود. همچنین ستاد جشنواره به جهت سهولت کار هنرمندان و پژوهشگران، پذیرای مقالات به شکل کامل بوده و ارسال موضوع و یا چکیده اثر برای شرکت در مسابقه ضرورت ندارد.

فراخوان این بخش شامل 39 موضوع پیشنهادی برای ارائه مقاله در این مسابقه است که پژوهشگران و علاقه مندان می توانند با مطالعه دقیق فراخوان از آن بهره ببرند.

مهلت ارسال مقالات تا تاریخ اول آبان‌ماه اعلام شده است و آثار برگزیده اول تا سوم در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

به هریک از برگزیدگان جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت. مقالات برگزیده نیز در یک کتاب  منتشر و در  ایام جشنواره چاپ و رونمایی خواهد شد.

همایش حضوری در تهران و با حضور پژوهشگران، هنرمندان و اساتید برگزار خواهد شد. زمان و مکان آن پس از جشنواره بوده که متعاقباً تاریخ آن اعلام می شود. مقالات باید به‌صورت فایل word وpdf  همراه با رزومه چندخطی نویسنده و تلفن‌های تماس، به آدرس ایمیل جشنواره ارسال شود.

دبیرخانه و سایت جشنواره به آدرس www.festival-children.ir پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان خواهد بود.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی آذر ماه 1395 در شهر همدان برگزار می شود.

 

 

منبع:    خبرآنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار