3427
۰۹ شهریور ۱۳۹۵

مهدهای کودک مناطق محروم گسترش می یابند

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی گفت:سال گذشته ٢٢۴مهدکودک شهری و روستایی با ۴٧۴مربی به هفت هزار و ٣٢۶کودک آموزش های لازم ارایه دادند.

به گزارش کودک پرس    اسماعیل قربانی با اشاره به توجه ویژه بهزیستی استان به مناطق محروم گفتمناطق محروم و حاشیه نشین به دلیل شرایط و موقعیت ها بیشتر تحت تاثیر انواع آسیب های اجتماعی قرار می گیرند که یک آسیب به تنهایی معضلات و آسیب های دیگری به همراه دارد.

وی افزوداین میزان اعتباربه یک مهدکودک در شهرستان فاروج، دو مهد در شیروان، سه مهد درجاجرم، یک مهد در راز، پنج مهد در مانه، یک مهد در گرمه و ١٠مهد در بجنورد اختصاص داده شده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان افزودهمچنین به منظور رفع دغدغه خانواده ها این سازمان حمایتی و تخصصی طرح پرداخت بخشی از شهریه کودکان خانواده های سه دهک پایین درآمدی را اجرا می کند.

قربانی گفتسال گذشته دو میلیارد و ٣۶٨میلیون ریال با هدف کمک به خانواده های نیازمند متقاضی دریافت خدمات مهدکودک که قادر به پرداخت شهریه نیستند پرداخت شد.

گفتنی است: سال گذشته هزار و ۵١٣کودک از خدمات مهدکودک های شهرستانهای بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه، جاجرم، گرمه، فاروج و راز بهره مند شدند.

منبع:    باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار