33842
۲۳ آبان ۱۳۹۶
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان عنوان کرد؛

محوریت شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» برای همه اعضای خانواده به ویژه کودک و نوجوان

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» نهاد خانواده را در کنار آموزش و پرورش و رسانه از مهم‌ترین عوامل گسترش کتابخوانی عنوان کرد و گفت: امسال سعی شده تمامی برنامه‌ها با محوریت همین شعار و برای همه اعضای خانواده و در همه رده‌های سنی به ویژه کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شود.

به گزارش کودک پرس ، امیر هلاکویی با اشاره به شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» نهاد خانواده را در کنار آموزش و پرورش و رسانه از مهم‌ترین عوامل گسترش کتابخوانی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال سعی شده تمامی برنامه‌ها با محوریت همین شعار و برای همه اعضای خانواده و در همه رده‌های سنی به ویژه کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه در این هفته 358 نشست کتاب‌خوان با هدف معرفی و به اشتراک‌گذاری منابع خوانده شده در سطوح مختلف برگزار می‌شود، افزود: 24 برنامه نقد کتاب، 22 برنامه رونمایی، 95 مسابقه کتابخوانی و 379 برنامه شامل تور بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی، قصه‌گویی، کاردستی و پرورش خلاق در این هفته برگزار می‌شود.

 

 

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در خصوص ویژه برنامه‌های استانی ابراز داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان و برگزاری آیین بزرگداشت روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار در روز 25 آبان‌ ماه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در این برنامه از کتابداران، کتابخوانان و جمعی از خادمان فرهنگ مکتوب تجلیل می‌شود.

 

عضویت رایگان در روز 24 آبان ماه یکی دیگر از برنامه‌های هفته کتاب بود که هلاکویی در تشریح آن گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به تمامی کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی در سطح استان به عضویت کتابخانه درآیند.

 

وی همچنین از افتتاح 3 باب کتابخانه دستجا، سروش بادران و مسجدالرضا در روزهای آتی خبر داد و گفت: با افتتاح این کتابخانه‌ها تعداد کتابخانه‌های عمومی استان به 302 باب افزایش خواهد یافت.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار