32060
۱۱ آبان ۱۳۹۶
بصورت زنده از شبکه دو سیما؛

پخش نخستين قسمت از برنامه تركيبی «اقيانوس آرام» از کربلای معلی

نخستين قسمت از برنامه تركيبی «اقيانوس آرام» به عنوان اولين برنامه زنده مختص نوجوانان كه در كربلا توليد می‌شود با اجراي محمد سلوكی از پنجشنبه يازدهم آبان، ساعت ۱۷:۳۰، از شبكه دو سيما پخش می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، پخش اين برنامه كه به مدت هشت شب تا پنجشنبه 18 آبان، مصادف با اربعين حسيني ادامه خواهد داشت در استوديوي عصر بر فراز ساختمان مشرف به گنبد طلاييِ حرم اباعبدالله الحسين (علیه‌السلام) به صورت زنده آغاز مي‌شود.

«اقيانوس آرام» به تهيه كنندگي مركز اوج كودك و نوجوان؛ هر شب با دو ميهمان تقديم مخاطبان خواهد شد كه بخش اول آن با حضور يك ميهمان در حوزه‌هاي ورزشي، فرهنگي و هنري اجرا مي‌شود و در بخش دوم، يك نوجوان موفق، ميهمان برنامه است و در خصوص نگاه نسل نوجوان به مسائل ديني و به طور خاص واقعه عاشورا؛ همچنين تجربيات قابل انتقال خود براي رسيدن به موفقيت با مجري برنامه به گفت و گو مي‌پردازد.

 

از ديگر بخش‌هاي اين برنامه 45 دقيقه‌اي، پخش آيتم‌هايي جذاب با موضوع پياده روي اربعين، همچنين شناخت بخش‌هاي مختلف و تاريخي شهر كربلا است كه به طور هم زمان با تلاش تيم سازنده برنامه در كربلا تصويربرداري و آماده پخش مي‌شود.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار