31947
۱۰ آبان ۱۳۹۶
به مناسبت هشتم آبان ماه و بزرگداشت شهید فهمیده؛

اعصای نوجوان کانون پرورش فکری وراوی با بخشدارشان دیدار کردند

بمناسبت فرارسیدن هشتم ابانماه سالگرد شهادت محمدحسین فهمیده و ”روز نوجوان“ تعدای از نوجوانان عضو کانون به نمایندگی از نوجوانان بخش وراوی بهمراه مسوول ومربیان خود با مهدی دهقان بخشدار وراوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کودک پرس ، بمناسبت فرارسیدن هشتم ابانماه سالگرد شهادت محمدحسین فهمیده و”روز نوجوان “تعدای از نوجوانان عضو کانون به نمایندگی از نوجوانان بخش وراوی بهمراه مسوول ومربیان خود با مهدی دهقان بخشدار وراوی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار اسماعیل مقیمی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وراوی ضمن ارایه گزارش عملکرد فرهنگی هنری این مرکز، از حمایت های دهقان بخشدار وراوی تقدیر و تشکر نمود.
وی دوره نوجوانی را زیباترین و حساس ترین دوره عمر و دوره دریافت ارزش های فرهنگی اجتماعی یاد کرد.

مقیی ابراز داشت؛ نوجوان و جوان چشمه ی نیرو و استعداد است و به نوعی موتور یک جامعه ومظهر امید است و نوجوانی سراغاز بهار سبز حیات، و فصل شیرین زندگی را در این مرحله می توان یافت.
نشاط، تلاش، اراده، نوگرایی، فضیلت جویی در این سالها جلوه می کند و جرقه های هویت جویی که به نوعی با بازیابی و بازسنجی گذشته خود و جامعه است. در این دوره روشن می شود و هرگاه این اندیشه ها با ارمان ها و اموزه های اصیل دینی و ملی پیوند بخورد، نوید بخش خواهد بود.

 

سپس دهقان بخشدار وراوی ضمن تبريك روز نوجوانان و بسيج دانش اموزي گفت: تامل در زندگي يك نوجوان ١٣ ساله كه يك روز از تاريخ و تقويم اين سرزمين را بنام خود كرده است مي تواند زندگي فردي و اجتماعي نوجوانان و جوانان ما را در مسير صحيح قرار دهد.

بخشدار وراوي افزود: نوجوان و جوان نيرويي در وجودش نهادينه شده كه مي تواند تحول گرا باشد و اين نيرو اگر بتوانيم با كمك خانواده، مدرسه، جامعه و مسئولين در مسير شناخت خود و جامعه اسلامي سالم هدايت كنيم بخش زيادي از دغدغه هاي امروز جامعه ما منتفي خواهد شد.
وي اضافه كرد: الحمداله شرايط نسبتا خوبي براي فعاليت هاي فوق برنامه در شهر وراوي و شهرستان فراهم شده و دانش اموزاني در اينده مي توانند موفق باشند كه در كنار تحصيل اموزش هاي فوق برنامه نيز فرا گرفته باشند.

 

بخشدار وراوي سپس ضمن ابراز خرسندي از موفقيت هاي نوجوانان كانون پرورش فكري و كودكان بخش وراوي گفت: اگر امروز نوجوان وراوي در بخش نقاشي مي تواند موفق به اخذ ديپلم افتخاري از مسابقه بين المللي كشور كره جنوبي شود اين باور را در ما و ديگران تقويت خواهد كرد كه جوان و نوجوان بخش وراوي سرمايه اي ارزشمند است كه مي تواند با حمايت افتخارات ديگري در ساير عرصه ها نيز كسب كند .

در پایان نشست دیپلم افتخار “چهاردهمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست بوسان کره جنوبی در سال ۲۰۱۶″همراه با لوح سپاس علیرضا حاجیان زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به اسماعیل ایزدی عضو نوجوان کانون پرورش فکری وراوی ولوح سپاس مدیر مرکز افرینش های هنری ادبی کانون کشور به خانم زهرا تقی پور مربی هنری مرکز وراوی تقدیم و اهداء گردید.

 

منبع: مهرستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار