31633
۰۸ آبان ۱۳۹۶
معاون تعاون بنیاد استان قزوین خبر داد:

دیدار با خانواده شهدای نوجوان و دانش‌آموز در سالروز شهادت حسین فهمیده

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از دیدار با خانواده‌های شهدای نوجوان و دانش آموز طی هشتم تا سیزدهم آبان‌ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده، گفت: سالروز شهادت این شهید گرانقدر که از سوی امام خمینی(ره) به عنوان «رهبر» معرفی شدند، به عنوان روز نوجوان نامگذاری شده است.
وی افزود: دانش آموزان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس، همگام با دیگر اقشار ملت به پیام امام راحل و رهبر خود لبیک گفته و در عرصه‌ی مبارزه با ظلم و ستم رژیم بعث پا گذاشتند و با شهادت خود در این راه به عالیترین مقام الهی رسیدند.

علی‌اکبربیک با بیان اینکه شهدای دانش آموز انسان‌های مخلص و پاکی بودند، گفت: این شهدا با وجود سن کم، برای پیروزی انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی در عرصه حاضر شدند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، افزود: همزمان با گرامیداشت روز نوجوان و روز دانش آموز، به منظور تجلیل از مقام صبر و استقامت خانواده‌های این شهدا، از هشتم تا سیزدهم آبان‌ماه سالجاری، از خانواده‌های شهدای دانش آموز و نوجوان در سطح استان قزوین دیدار به عمل خواهد آمد.

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار