31464
۰۷ آبان ۱۳۹۶
در اسپانیا؛

تلاش نوجوانان کاراته‌کار ایرانی برای کسب مدال برنز

روز چهارم از دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان با حضور دو نماینده ایران در دیدار رده‌بندی آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، در روز چهارم از دهمین دوره رقابتهای قهرمانی رده های سنی جهان، کاراته کاها در تمامی اوزان نوجوانان در دو بخش دختران و پسران و سه وزن دختران در رده سنی زیر ۲۱ به روی تاتامی می روند.

علیرضا فرجی در وزن ۵۷- کیلوگرم کار خود را پیروزی ۶ بر صفر مقابل «سباستین والرابنتین» از هلند آغاز کرد و در ادامه برابر «عبدالله حمد» از اردن به پیروزی دست پیدا کرد. وی در سومین مبارزه خود نیز « ماتیاس کواریک» از اتریش را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت.وی در مرحله نیمه نهایی برابر «ادمیر ماسیروف» از روسیه 8 بر صفر بازنده تاتامی را ترک و به دیدار رده بندی رفت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

 

پوریا اقدسی در وزن ۵۲- کیلوگرم به روی تاتامی رفت. وی ابتدا «جاکوب اسمارت» از اسکاتلند را یک بر صفر شکست داد و در ادامه برابر «پاوله دوجاکویچ» از بوسنی یک بر صفر پیروز شد. وی سپس «آندره تردون» از اسلواکی را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و با برتری ۳ بر صفر مقابل «ویکتور کوئروا » از کشور میزبان راه مرحله نیمه نهایی شد. اقدسی در این مرحله 2 بر صفر به «محمد صالح» از مصر باخت و به دیدار رده بندی رفت.

 

عرفان داودی در وزن ۶۳- کیلوگرم، ۳ بر صفر «دانیبه دوبوو» از ایتالیا را شکست داد. سپس «جاناردان تیاگو» از مالزی را ۴ بر یک از پیش رو برداشت و سومین مبارزه با رای داور برابر «شوتا» از ژاپن بازنده تاتامی را ترک کرد. با صعود رقیب ژاپنی به دیدار نهایی، داودی باید برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد تلاش کند.

رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با حضور 1710 کاراته کا از 109 کشور در اسپانیا جریان دارد.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار