31360
۰۷ آبان ۱۳۹۶
نوزادان ایرانی دچار بیماری‌های قلبی

یک درصد نوزادان ایرانی دچار بیماری‌های قلبی

مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: از هر100 کودک متولد شده در ایران یک نفر دچار بیماری‌های قلبی مادرزادی هستند.

به گزارش کودک پرس ، قاسم سلطانی در نشست خبری کنگره بین‌المللی کاسپین که در بیمارستان رضوی برگزار شد اظهار‌ کرد: دیدگاه آستان قدس از این کنگره علاوه بر بهره‌برداری علمی، بهره‌برداری فرهنگی و اجتماعی نیز هست و با برگزاری این کنگره رنکینگ بیمارستان نیز افزایش می‌یابد.

وی‌ افزود: بیمارستان رضوی در سال 95، 400 میلیون تخفیف برای بیماران داشت ولی در سال 96 این رقم به 2 میلیارد و 300 میلیون تومان رسید.

مدیرعامل بیمارستان رضوی بیان‌کرد: از هر100 کودک متولد شده در ایران یک نفر دچار بیماری‌های قلبی مادرزادی هستند.

سلطانی با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بالغ بر 35 پیوند قلب انجام شده است، اضافه کرد: در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران تعداد پیوند قلبی که در کودکان انجام می‌شود و به زندگی عادی بازمی‌گردند بیشتر است که ما باید این ظرفیت و توانایی را به مجامع علمی دنیا مطرح کنیم.

وی‌ گفت: ما در بیمارستان رضوی از کیفیت خدمات و تجهیزات کم نکردیم بلکه مدیریت کردیم، در یک سال گذشته ما در بیمارستان ضرر می‌کردیم ولی اکنون میزان سود و ضرر یکسان است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با اشاره به اینکه بیمارستان رضوی 320 تخت خوابی است، اظهار‌ کرد: در سال 94 تا 95، 56 درصد تخت‌ها اشغال بود ولی امسال 70 درصد تخت‌ها اشغال هستند و بیمارستان زمانی سوددهی دارد که اشغال تخت‌ها بالای 70 درصد باشد.

سلطانی ادامه داد: در بیمارستان رضوی برای رفاه بیماران بخش‌های داخلی و اطفال نیز وجود دارد تا خدمات ارائه شده به بیماران کامل باشد.

 

 

 

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار