موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
31238
۰۶ آبان ۱۳۹۶
دبیر جشنواره بین المللی تئاترکودک:

حوزه کودک به دروازه ورود آسان به تئاتر تبدیل شده است

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: حوزه کودک، مقوله بسیار مهمی است اما این حوزه در تئاتر به دروازه ورود آسان تبدیل شده است.

به گزارش کودک پرس ، مریم کاظمی در نشست صمیمی با هنرمندان تئاتر همدان افزود: تاکنون بیست و سه دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار شده و بخش های آن تدریجی اضافه شده و تغییر کرده است؛ نمی توان با تغییر مدیریت یک شبه همه تشکیلات را تغییر داد.
وی با بیان اینکه بخش هایی که از قبل در جشنواره بوده، انتظاراتی هم به همراه دارد، افزود: این جشنواره تخصصی است و اگر انتقادی به نحوه انتخاب آثار وجود دارد باید بگویم سعی کردیم از بین آثاری که در یک ساله گذشته در کشور به نمایش درآمده ، بهترین ها را انتخاب کنیم.

وی خطاب به هنرمندان همدان گفت: به مسئولان شهرتان اعتماد کنید، همه عوامل برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تلاش می کنند.
کاظمی با بیان اینکه این جشنواره متعلق به هنرمندان همه شهرهای کشور است، گفت: این جشنواره فقط متعلق به تهران و همدان نیست و ما سعی کردیم از بهترین هنرمندان استان های دیگر هم برای حضور در جشنواره دعوت کنیم.

وی در خصوص بخش بین‌الملل هم گفت: در این دوره بخش بین الملل رقابتی است و در فراخوان اعلام شده هر کارگردانی که تمایل دارد در این بخش مورد ارزیابی قرار بگیرد، در فرم تقاضا درخواست خود را ارائه دهد.
کاظمی درباره داوران کودک و نوجوان هم گفت: برای این بخش داوران باید در کارگروه ها شرکت کنند و با جدیت درمورد موضوع نمایش نظر بدهند.
وی افزود: بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان آذرماه 96 در همدان برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار