30881
۰۴ آبان ۱۳۹۶
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

اهدای عضو کودک ۶ ساله به پنج بیمار جان دوباره بخشید

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پانزدهمین اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، غلامعباس سبز افزود: اهدای دو کلیه، کبد و قرنیه های کودک 6 ساله از اهالی تل خسرو که به دلیل برق گرفتگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند زندگی تازه ای بخشید.

وی بیان کرد: پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم “آرش واحدی زاده”، تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و اعضای نام برده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شد.

سبز در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه از خداوند منان برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

 

تقدیر مرکز پیوند وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت با اهداء لوح سپاسی از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر سید محمد کاظمینی رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت با اهداء لوح سپاسی از اعضای واحد فراهم آوری اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است: تلاش برای نجات جان یک انسان با نجات جان تمام بشریت برابری می‌کند و بازگشتن به زندگی دوباره با پیوند اعضا که نتیجه دانش روزآمد، مسئولیت پذیری، تلاش شبانه روزی و دلهای مهربان و البته دستان توانا است.

به پاس تلاش‌های ارزنده در عرصه فعالیت فراهم آوری اعضای پیوندی در سال 95 این تقدیر نامه به تمام اعضاء محترم واحد فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد اهدا می‌ شود.

 

منبع: ایل بانو

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار