30281
۰۲ آبان ۱۳۹۶
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران خبر داد؛

مانیل فیلیپین میزبان مسابقات حفظ قرآن کریم

رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با همکاری انجمن علمی فرهنگی فیلیپین و ایران ( انجمن دوستی) مسابقات حفظ جزءهایی از قرآن کریم را در مسجد آبی محله مهارلیکای مانیل با حضور بیش از ۵۰ نفر از قرآن آموزان این دارالقرآن برگزار کرد.

به گزارش کودک پرس ، در این مسابقات تعداد 12 نفر از حافظان 1 ،2 و سه جزء از قرآن کریم که پیشتر به مرحله نهایی راه یافته بودند شرکت کردند که اکثر آنها در گروه های سنی نوجوانان و جوانان 12 تا 18 قرار داشتند.
محمد جعفری ملک رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران سخنانی را در موضوع تلاوت قرآن و آثار آن در زندگی فردی و اجتماعی از نظر ائمه اطهار برای حاضران ایراد کرد.

وی خطاب به جوانان مسلمان حاضر در این مراسم گفت:یکی از فواید قرائت کتاب خدا طبق فرموده رسول الله دوری از فتنه است و زمانی که فتنه در جامعه رسوخ پیدا کرده است و نمی‌توان اسلام اصلی را از اسلام دروغین شناخت باید به قرآن مجید با تدبر در آیات تمسک جست.
این مراسم با تلاوت قاریان نوجوان آغاز شد و در ادامه شرکت کنندگان با یکدیگر در زمینه حفظ جزءهایی از قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند. شرکت کنندگان و نفرات برگزیده این مسابقات جوایزی دریافت کردند.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار