28791
۲۵ مهر ۱۳۹۶
مدیر کمیته امداد شهرستان ماکو خبر داد؛

۳۰۰ کودک یتیم و بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفتند

محمد محمدنژاد مدیر کمیته امداد شهرستان ماکو ابراز داشت: در حال حاضر ۱۸۰ یتیم و ۱۱۲ فرزند خانواده بی‌بضاعت در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر کمیته امداد شهرستان ماکو گفت: در حال حاضر ۱۸۰ یتیم و ۱۱۲ فرزند خانواده بی بضاعت در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

محمد محمدنژاد افزود: درقالب طرح اکرام ایتام و محسنین یک هزار و 270 نفر از خیرین نیکوکار با کمیته امداد همکاری دارند که حداقل سرپرستی یک نفر از این ایتام و کودکان نیازمند را بر عهده گرفته اند.

وی گفت: حمایتهای حامیان از ایتام و کودکان نیازمند تحت پوشش, در زمینه های تأمین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان انجام می شود.

محمدنژاد با بیان اینکه افراد خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز انتخاب کنند بیان کرد: خیرین در نیمه اول سال جاری بیش از سه میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به این افراد کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماکو از تحت حمایت بودن 950 خانواده با سرپرستی بانوان خبر داد و گفت: این افراد تحت حمایت کامل این نهاد قرار دارند و از تمامی خدمات امداد اعم از اشتغال، بیمه تامین اجتماعی، هزینه های درمانی، عمرانی، دانش آموزی و دانشجویی بهره مند می شوند.

به گفته محمدنژاد در حال حاضر یک هزار و ۷۵۴ خانوار با سه هزار و ۴۰۱ نفر جمعیت تحت پوشش خدمات کمیته امداد شهرستان ماکو هستند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار