28416
۲۴ مهر ۱۳۹۶

اوکراین برای حضور در رقابت های جام شاهد و جام کودک اعلام آمادگی کرد

تیم های کشتی آزاد و فرنگی اوکراین در تورنمنت های بین المللی جام شاهد و کودک ایران حضور می یابند.

به گزارش کودک پرس ،فدراسیون کشتی اوکراین برای حضور تیم های خود در رقابت های جام شاهد و جام کودک اعلام آمادگی کرده است.رقابت های کشتی آزاد نونهالان جام روز کودک روزهای 30 آبان و اول آذرماه و رقابت های کشتی فرنگی نونهالان جام روز کودک نیز روزهای 3 و 4 آذرماه به صورت تیم به تیم برگزار می شود.
همچنین مسابقات کشتی فرنگی روزهای 6 و 7 آذرماه و مسابقات کشتی آزاد نیز روزهای 10 و 11 آذرماه به صورت جداگانه و “تیم به تیم” برگزار خواهد شد.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه ب برگزار می شود

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه ب روزهای 10 تا 12 آبان ماه در شهر بندرگز استان گلستان برگزار می شود که استان های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، مرکزی، آذربایجان غربی، قم، سیستان و بلوچستان ،کردستان و فارس در این مسابقات با حضور خواهند داشت.

کمیته های فنی رقابت های گروه الف کشتی جوانان قهرمانی کشور مشخص شد

اعضای کمیته های فنی رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی کشور در گروه الف مشخص شدند.رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در گروه الف، روزهای 25 و 26 و رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در گروه الف روزهای 27 و 28 مهرماه در شهر کرج استان البرز برگزار می شود.
حمید باوفا – محمد شربیانی و روح اله میکائیلی به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی فرنگی و تقی اکبرنژاد، حسن طهماسبی و محمد کرمانی به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی آزاد معرفی شدند.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار