28078
۲۳ مهر ۱۳۹۶
مهدهای کودک،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

نظارت جدی تری بر محتوای آموزشی مهدهای کودک

مربی مهد قرآنی در شهرستان رزن با بیان اینکه ۱۵ سال است در مهدهای کودک،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ، کلاسهای قرآن و مدارس در زمینه و محدوده کودکان فعالیت میکند گفت:کسانی که با کودکان سر و کار دارند باید مانند کودکان خندان ،شاداب باشند و انگیزه لازم برای ان کار بایستی داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ،مریم حسینی افزود:محتوای آموزشی برای کودکان در مهدهای قرآنی یا مکانها و آموزشکده های که در آن مدیریت انقلابی حضور دارد بسیار مطلوب و مفید برای تربیت کودکانی زنده،فعال و پویا می باشد.

این مربی مهدها کودک در شهرستان رزن ادامه داد:اما در مهدهای کشور و شهرستان رزن برخلاف مباحث مالی که بهزیستی رسیدگی خوبی دارد اما در مسائل محتوایی نظارت مستمر و دقیق با متون مدون وجود ندارد.

وی ادامه داد:در کل تعالیم و آموزش ها اصیل اسلامی در جامعه برای کودکان بسیار ضعیف است در حالی که اساس تعلیم و تربیت از ابتدا تولد تا هفت سالگی ایجاد می شود.

این مشاور امور تربیتی با اشاره به مراجعه دانش آموزان و والدین آنها به مشاوران در دوره ها دبیرستان و راهنمایی نیز تاکید نمود:در آن دوران است که والدین برای جبران مشکلات به مشاور مراجعه میکنند در حالی که برای سن تعلیم و تربیت دیر شده است و بسیار از روحیات و مشکلات در شخصیت نوجوانان شکل گرفته است.

وی با انتقاد از عدم حمایت از مهدهای قرآنی در کشور گفت:در سیستم بهزیستی و دستگاه های مسول در کشور مهدهای کودک فقط حمایت مال می  شوند و از مهدها قرآنی حمایت مالی خاصی صورت نمگیرد و این یک مشکل اساسی است.

وی در پایان از مسئولین و دستگاه ها فرهنگی کشور خواست تا به مهدهای قرآنی توجه جدی تر نشان دهند.

منبع:شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار