27966
۲۲ مهر ۱۳۹۶
فلسطین الیوم گزارش داد؛

دستگیری ۵ کودک فلسطینی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی

«عبدالناصر فروانه» رئیس واحد مطالعات و اسناد در هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از آزادی «محمد الطل» نماینده فلسطینی از زندانهای رژیم صهیونیستی، همچنان ۱۱ نماینده پارلمان فلسطین دربند رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش کودک پرس ، «عبدالناصر فروانه» رئیس واحد مطالعات و اسناد در هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پس از آزادی «محمد الطل» نماینده فلسطینی از زندانهای رژیم صهیونیستی، همچنان 11 نماینده پارلمان فلسطین دربند رژیم صهیونیستی هستند.

در این بیانیه آمده است: «مروان البرغوثی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح، «احمد سعدات» دبیرکل جبهه ملی، «خالدة جرار» نماینده پارلمان و «محمد مطیر» از رهبران جنبش حماس از جمله نمایندگان بازداشتی در زندانهای صهیونیستی هستند.

مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته «محمد الطل» (51 ساله) از شهرک الظاهریه در جنوب الخلیل را پس از 7 ماه بازداشت آزاد کردند.

فروانه افزود: مقامات رژیم صهیونیستی از سال 2002 میلادی نزدیک به 70 نماینده پارلمان فلسطین را دستگیر کرده است و آنها بیش از 50 درصد از مجموع اعضای پارلمان به شمار می آیند و بیشتر آنها بدون تفهیم اتهام یا محاکمه در بازداشت اداری به سربردند.

وی ادامه داد: بازداشت نمایندگان و ادامه دستگیری ها و هدف قرار دادن آنها غیرقانونی است و هیچ توجیه قانونی ندارد و هتک آشکار مصونیت سیاسی است که براساس توافقنامه های دو جانبه بین دو طرف فلسطین و اسرائیلی با نظارت بین المللی امضا شده است و همچنین نقض آشکار ساده ترین منشورهای بین المللی و تجاوز آشکار به نهادهای قانونی فلسطینی و شخصیت های آن به شمار می آید.

درهمین راستا، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز گذشته، پنج کودک از ساکنان منطقه باب الزوایه در شهر الخلیل را بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر پس از درگیری در ایست بازرسی اشغالگران بین شهروندان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی، در عملیات بازداشتی پنج کودک را مورد ضرب و شتم قرار دادند و دستگیر کردند.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار