موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
27663
۱۹ مهر ۱۳۹۶
هفته کودک

اعضای کانون پرورش فکری کودکان از باغ پرندگان فریدونکنار بازدید کردند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان به مناسبت هفته کودک از باغ پرندگان فریدونکنار بازدید کردند.

به گزارش کودک پرس ، سیدمحمد حسینی با اشاره به برنامه های هفته کودک اظهار کرد: ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک با ریاست جناب نصیری معاونت فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته ملی کودک شعار سال و پیمان‌نامه جهانی حقوق کودک در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار تشریح شد، خاطرنشان کرد: در هفته ملی کودک و با همکاری شهرداری، اعضای طرح کانون مدرسه کانون پرورش فکری فریدونکنار برای آشنایی با محیط زیست از باغ پرندگان دیدار کردند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار تصریح کرد: در هفته ملی کودک نشست مشترک مدیران مهدهای کودک و خانه های قرآنی با موضوعات تنهایی کودک و آشنایی با کانون پرورش فکری فریدونکنار برگزار شد.

حسینی در ادامه گفت: در ستاد گرامیداشت هفته کودک بر این بودیم تا برای کودکان برنامه های کیفی مناسبی طراحی و اجرا شود و یکی از این برنامه ها که دیدار اعضا از باغ پرندگان بوده است به دلیل آشنایی هر چه بیشتر و بهتر کودکان با اقلیم فریدونکنار و محیط‌زیست خصوصا پرندگان مهاجر انجام شد و این بازدید بسیار برای بچه ها مفید بوده و آنان با نحوه مهاجرت و زندگی پرندگان مختلف آشنا شدند.

 

 

 

منبع:بلاغ

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار