26915
۱۶ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خبر داد؛

تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم به مناسبت هفته ملی کودک در یزد

عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از تجلیل فرزندان شهدای مدافع حرم به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، عباسعلی دانافر با اشاره به آغاز هفته ملی کودک که از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه با این عنوان تعیین و نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی برای کودکان استان یزد تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مرحله استانی جشنواره قصه گویی در یزد در حال برگزاری است، افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز دوشنبه برگزار می شود، از فرزندان شهدای مدافع حرم به مناسبت روز جهانی کودک تجلیل می شود.

دانافر با اشاره به اینکه در همه حوزه‌ها برنامه‌هایی برای کودکان پیش‌بینی شده، بیان کرد: آموزش‌های ترافیکی از ضرورت‌های آموزشی کودکان است بر این اساس به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد، برنامه ای با عنوان «کودکان و فرهنگ ترافیک» در میدان امیرچخماق یزد برگزار می شود.

وی، اجرای طرح «با فرشتگان زمینی» که بخشی از آن به عیادت از کودکان سرطانی اختصاص دارد، گفت: برگزاری عصر شعر عاشورایی با عنوان «خیمه عشق»، مسابقه پویانمایی با عنوان «تک‌فریم‌های‌ کودکانه» و ویژه‌برنامه «هفته‌ کودک با بچه‌های حاشیه‌نشین» به همت کتابخانه سیار روستایی یزد و اشکذر از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد یادآور شد: در این هفته همچنین ویژه برنامه «بازی‌ بازی ‌آب‌ بازی، بازی ‌بازی ‌شن‌ بازی»، آغاز طرح کانون‌ مدرسه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت آموزش و پرورش استان و برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی‌هنری اعضا و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون با تخفیف ویژه نیز انجام می شود.

از ۱۵ الی ۲۱ مهرماه در تقویم ملی به عنوان هفته ملی کودک تعیین و نامگذاری شده است.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار