موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
26586
۱۵ مهر ۱۳۹۶
استاندار آذربایجان غربی؛

صدور پیامی به مناسبت هفته ملی کودک از طرف استاندار آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت هفته ملی کودک، این روز را به کودکان استان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد تا نسل امروز در تربیت نسلی دین مدار و با اخلاق، دارای اعتماد به نفس، خلاق، شاد، کارآفرین و مدیر موفق باشند.

به گزارش کودک پرس ،در پیامی که ازسوی قربانعلی سعادت صادر شده، آمده است: که با شعار ‘هر کودک نشانی خداست….’ هفته ملی و روز جهانی کودک را به شما کودکان در آذربایجان‌غربی تبریک می‌گویم، باور دارم به واسطه همان نشان خدایی‌تان، صفای دل شما اندوه از باطن بزرگترها و شادی بازی های‌تان غم از رخسارشان می زداید.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه این پیام، خطاب به کودکان استان آورده است: در این ایام بی تکرار در گوشه ای از نجواها و دعاهای پاک و کودکانه‌ خود ما بزرگترها را فراموش نکنید؛ امید آن دارم، فردایی را که در پیشبرد اهداف عالی نظام و کشور عزیزمان ایران، پرچم‌دار خواهید بود امروز با اهداف والا در ذهن خود بسازید و برای ارج نهادن و پاسداشت آرمان‌های این مرز و بوم کوشا باشید.
سعادت در این پیام با تاکید بر سختی مسیر تربیت کودکان در جامعه امروز اظهار امیدواری کرده است تا با استعانت از الطاف بیکران الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در مسیر دغدغه هایمان در به سرانجام رساندن این مهم و تربیت نسلی دین‌مدار و با اخلاق، دارای اعتماد به نفس و خلاق، شاد، کارآفرین و مدیر، توفیق روز افزون داشته باشیم. از 15 تا 21 مهرماه به عنوان هفته ملی کودک در کشورمان نامگذاری شده است.
شعار این هفته در سال جاری ‘ هرکودک نشانی خداست ‘ تعیین و در این مدت 150 برنامه ویژه کودکان با محوریت عاشورایی در آذربایجان غربی تمهید شده است.

 

 

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار