26348
۱۲ مهر ۱۳۹۶
بازخوانی حوادث و وقایع جنایی اول شهریور ۱۳۵۵؛

قتل دو کودک به دست مادرشان

بازپرس شعبه دوم دادسرای یزد که برای روشن شدن انگیزه قتل دو کودک به‌دست مادرشان تحقیقات وسیعی را آغاز کرده است، دستور داد پدر دو کودک که به‌دست مادرشان کشته شدند، در کلانتری دو این شهر تحت نظر قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس ، اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه ۵۰ رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی اول شهریور ۱۳۵۵ می‌پردازیم.

 

تعقیب پدر دو کودک مقتول یزدی

بازپرس شعبه دوم دادسرای یزد که برای روشن شدن انگیزه قتل دو کودک به‌دست مادرشان تحقیقات وسیعی را آغاز کرده است، دستور داد پدر دو کودک که به‌دست مادرشان کشته شدند، در کلانتری دو این شهر تحت نظر قرار گیرد.

با اینکه طالب‌‌پور؛ بازپرس دادسرای یزد از قاسم؛ پدر کودکان مقتول بازجویی و تحقیق کرده ولی هنوز دستور آزادی او را نداده است.

بازپرسی از تمام بستگان «عزت» متهم به قتل در محل ادامه دارد و از طرفی بازپرس این پرونده و مأموران انتظامی در جست‌وجوی یافتن چاقویی هستند که دو کودک خردسال با آن کشته شدند و عزت قصد خودکشی با آن داشته است.

گفته می‌شود در مظان اتهام قرار گرفتن قاسم نیز به‌علت مفقود شدن چاقوی مورد بحث است چون به‌گفته خودش، او هنگامی وارد اتاق شده که همسرش مشغول بریدن گلوی خود بوده است و غیر از آنان کس دیگری در اتاق نبوده است ولی با این وجود از آلت قتاله خبری نیست.

نصرت همچنان در بیمارستان پهلوی یزد تحت مراقبت شدید پزشکی است و هنوز به‌علت پاره شدن گلو قادر به تکلم نیست، نزدیکان مقتول و نزدیکان این خانواده همگی بر این عقیده هستند که متهم به قتل از پنج سال پیش از بیماری روانی رنج می‌برده و شوهر او تمام زندگی‌اش را فروخته و صرف معالجه او کرده و سه ماه قبل پس از آگاهی به بهبودی نسبی، او را به یزد آورده است.

 

منبع: شلمچه نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار