موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
26170
۱۱ مهر ۱۳۹۶
مدیر اجرایی فعالیت های قرآنی موسسه «نور» عنوان کرد؛

ارائه گواهینامه مربی‌گری به مربیان قرآنی کودک و نوجوان روستای روتان

میثم رییسی، مدیر اجرایی فعالیت های قرآنی موسسه «نور» روستای روتان دهستان شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان و شیوه های کلاس داری به مدت سه روز و با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری در روتان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، میثم رییسی، مدیر اجرایی فعالیت های قرآنی موسسه «نور» روستای روتان دهستان شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان و شیوه های کلاس داری به مدت سه روز و با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری در روتان برگزار شد.
وی افزود: مربیان شرکت کننده در این دوره، با نحوه تدریس قرآن به گروه های سنی کودک و نوجوان، بهره گیری از نرم افزارهای قرآنی، روش های کلاس داری نوین آشنا شدند.

رییسی عنوان کرد: پس از برگزاری دوره و انجام آزمون های شفاهی و کتبی، به شرکت کنندگانی که موفق به کسب امتیاز لازم شدند، گواهینامه پایان دوره اعطا شد.
وی گفت: این گواهینامه که از سوی اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان صادر شده است به منزله ۴۰ ساعت آموزش ضمن خدمت محاسبه می گردد.

گفتنی است؛ موسسه قرآن و عترت « نور » روستای روتان دهستان شهیدمردان بخش بمانی شهرستان سیریک در شرق استان هرمزگان فعالیت های شاخصی را در مباحث آموزش قرآن و همایش های قرآنی در دست اقدام دارد.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار