25322
۰۴ مهر ۱۳۹۶
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (علیه‌السلام) شیراز خبر داد؛

بوستان جنت شیراز میزبان نمایش عملیات كودكان با عنوان «بهشت خاكی»

نمایشگاه «بهشت خاکی» توسط جمعی از كودكان شیرازی در عملیات بازسازی دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (علیهم‌السلام) هر شب برقرار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، 

موسی زارعی گفت: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه «بهشت خاکی» در بوستان جنت شیراز برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در چند بخش دائر شده است که یک بخش نمایش ادوات جنگی، سلاح‌های سبک و نیمه سبک است و از همه مهم‌تر بخش بازسازی عملیات دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) نیز اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (علیه‌السلام) شیراز با اشاره به اینکه هر شب نمایش شبانه عملیات کودکان در دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در محل نمایشگاه «بهشت خاکی» برگزار می‌شود که در آن به‌صورت 40 نفری از کودکان در آن به ایفای نقش می‌پردازند، افزود: ترسیم فضای نبرد در سوریه و عراق در ذهن کودکان و نوجوانان در قالب نمایش عملیاتی از اهداف این برنامه است.

سرهنگ زارعی با یادآوری اینکه این نمایشگاه به همت ناحیه ثارالله و پایگاه مقاومت بسیج مسجد الرضا (علیه‌السلام) و پتروشیمی شیراز برپاشده است،‌گفت: شهروندان شیرازی می‌توانند از 6 مهر تا پایان هفته دفاع مقدس از ساعت 18 الی 22 شب در باغ جنت از نمایشگاه بهشت خاکی بازدید کنند.

وی خاطرشان کرد: برنامه زنده «فصل شیدایی» با حضور یکی از یادگاران دفاع مقدس به‌صورت مستقیم، ساعت 21 از شبکه فارس پخش می‌شود که مردم می‌توانند در این برنامه نیز حضور پیدا کنند.

 

منبع: روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله شیراز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار