252402
۱۸ فروردین ۱۴۰۳
سرتیپ محمد اکرمی نیا:

فلسطین اولین خاکریز جهان اسلام است

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکبار دیگر مردم دیار ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش کودک پرس ، معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکبار دیگر مردم دیار ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ شهرستان پیشوا گفت: پیشوا از قبل پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ تاریخ ساز انقلاب شده و یکبار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس و با اعلام انزجار از این رژیم منحوس تاریخ ساز شده است.

اکرمی نیا بیان کرد: حق طلبی و ظلم ستیزی باعث خشونت و خوی ددمنشی رژیم غاصب کودک کش در منطقه شده که حمایت های دولت های غربی را شاهد هستیم. حیات معنوی و آینده اسلام به فلسطین وابسته است و کمک به مردم بی دفاع و مظلوم یکی از دلایل انسانی است که امروزه در کشورهای غیر مسلمان هم راهپیمایی در حمایت از فلسطین برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کمک به مردم مظلومیت و بی‌دفاع فلسطین باعث شده تا مردم در آخرین روز جمعه ماه رمضان در ۲ هزار نقطه در کشور و ۱۰۰ کشور جهان در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین تظاهرات علیه این رژیم منحوس و پلید اسرائیل شود.

امیر اکرمی‌نیا مدعیان دروغین حقوق بشر را دولت های غربی‌ها خواند و تصریح کرد: بیش از بیست هزار زن و بچه در شش ماه اخیر به شهادت رسیده‌اند ولی رسانه‌های غربی این اخبار کذب می‌دانند و این عمل وقیحانه را دروغ می‌پندارند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کشورهای اسلامی این را بدانند که اگر اسرائیل قدرتی در منطقه داشته باشد به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و متاسفانه این مهم را در چندین سال اخیر در ترور بسیاری از نخبه‌ها و سران نظامی و اساتید هسته‌ای شاهد بودیم.

وی به پایداری مردم غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین در شش ماه گذشته مقاومت را به معنای واقعی تعبیر کردند و نتیجه این مقاومت دادن شهادت بسیاری از جوانان و نوجوان در اجرای حملات وحشی‌گر در مقابل مقاومت مردم غزه بوده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پاشیدن این رژیم از دورن در حال شکل گیری است و اعتراضات مردمی در برابر این جنایات اسرائیلی ها و استعفای پی‌درپی عوامل این رژیم می‌باشد.

این مقام سیاسی ارتش ادامه داد: فضاهای مجازی در دست جوانان و نوجوانان عزیز می‌باشد و می‌طلبد که این قشر از عزیزان مطالعه خود را بیشتر کنند تا بتوانند درک درستی از استکبار جهانی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: امروز خوی درندگی اسرائیل صدای آزادی خواهان و حامیان انسانیت در دنیا را بلند کرده است و متحدان اسرائیل را در سکوت فرو برده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ۷۵ سال از جنگ اسرائیل و فلسطین می گذرد، بیان کرد: بیشترین نگاه کودک‌کش صهیونیست در منطقه برای این است که بتواند رشد مسلمانان را در منطقه خاورمیانه کنترل و از گسترش اسلام جلوگیری کرده باشد.

وی گفت: مسئله فلسطین مسئله عربی و یهودی نیست در واقع شرارت و کفر علیه استکبار می باشد و فلسطین اولین خاکریز جهان اسلام است.

اکرمی‌نیا از برگزاری این نام در روز آخرین جمعه ماه رمضان بیان کرد: نامگذاری این روز برای جلوگیری از فراموش شدن تاریخ مقاومت در فلسطین اشغالی بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایراندر پایان گفت: راه مقاومت تنها مسیر نجات فلسطین است و این راه را مردم فلسطین انتخاب کرده‌اند و نشانه‌های این پیروزی با توجه به ترویج فرهنگ مقاومت در سراسر جبهه مقاومت قطعا بدست خواهد آمد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار