252043
۲۰ اسفند ۱۴۰۲
انتشارات قدیانی

۳۶۰ روش ساخت کاردستی مناسب فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان

کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی)، مجموعه چهارجلدی روش‌های ساخت کاردستی برای کودکان اثر آنیتا ون‌سان را با ترجمه فرزاد رئیس دانا منتشر کرد.

به گزارش کودک پرس ، چهار جلد کتاب «۹۰ کاردستی برای بهار»، «۹۰ کاردستی برای تابستان»، «۹۰ کاردستی برای پاییز» و «۹۰ کاردستی برای زمستان» اثر آنیتا ون‌سان با ترجمه فرزاد رئیس دانا منتشر شد.‌

یکی از بهترین روش‌های پرورش خلاقیت کودکان، ساخت کاردستی است. شادترین لحظات کودکان زمانی است که حس می‌کنند کار مهمی انجام می‌دهند و این کار با توجه پدر و مادر همراه است. هنگامی‌که پدر و مادر در کنار کودک هستند و سعی می‌کنند با کمترین میزان محدودسازی از این همراهی لذت ببرند، کودک سرشار از اعتمادبه‌نفس و احساس امنیت می‌شود. به کمک کاردستی عزت نفس و حس استقلال کودک تقویت می‌شود و یاد می‌گیرد چگونه از ابزارهای مختلف برای ساختن چیزهای جدید استفاده کند.

در هنگام درست کردن کاردستی، کودکان با استفاده از مواد و وسایل گوناگون با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کرده و فرصتی می‌یابند تا چیزهای جدیدی خلق کنند. آن‌ها با ساخت کاردستی و نمایش آن، تلاش خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند و به این وسیله توجه دریافت می‌کنند.

این مجموعه شامل ۳۶۰ روش ساخت کاردستی مناسب فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان است که مهارت تصمیم‌گیری و حل مسئله را در کودکان تقویت می‌کند. در این کتاب‌ها مواد و وسایل کاردستی برای کودکان و فوت‌وفن‌های اساسی در ساخت کاردستی‌ها جهت راهنمایی شرح داده شده است.

کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی)، مجموعه کاربردی روش‌های ساخت کاردستی برای کودکان در چهار جلد مناسب با چهار فصل اثر آنیتا ون‌سان را با ترجمه فرزاد رئیس دانا به بهای هر جلد ۱۱۰ هزار تومان، چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار