251200
۱۶ بهمن ۱۴۰۲
معرفی کتاب

بازگشت سید ضیاءالدین شفیعی به ادبیات کودک و نوجوان با دو کتاب

«فیل‌بانان»داستانی برای کودکان و نوجوانان است که ماجرایی در یک جزیره‌ی جالب را روایت می‌کند؛جزیره‌ای که به خطر می‌افتدو یک نوجوان موفق به نجاتش می‌شود

به گزارش کودک پرس ، امسال سید ضیاءالدین شفیعی با انتشار دومین کتاب خود برای مخاطبان کودک و نوجوان نشان داده است که او برای این گروه از مخاطبانش حرف‌های تازه‌ای دارد.
او پس از آن که در نخستین ماه‌های امسال، مجموعه شعر«ماه خوابیده‌است» را با تصویرسازی «مهنوش یکتایی» و شامل بیست شعر در قالب‌های مختلف به بازار نشر فرستاد در روزهای اخیر و در نخستین روزهای فصل زمستان، کتاب دیگری را، با نام «فیل‌بانان» با تصویرسازی « محمد علی سپهرافغان» منتشر کرده است.
«فیل‌بانان» داستانی برای کودکان و نوجوانان است که ماجرایی در یک جزیره‌ی جالب را روایت می‌کند؛ جزیره‌ای که به خطر می‌افتد و یک نوجوان موفق به نجاتش می‌شود.
این هر دو کتاب توسط انتشارات «هنررسانه ارد‌ی‌بهشت» به چاپ رسیده‌اند.
پیش از این، سید ضیاءالدین شفیعی مجموعه شعری با نام«برگونه‌های ماه» و کتابی شامل نیمکت‌ نوشته‌ ها یش با نام «قبل از بعدی» برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده بود.
طی سه دهه از شفیعی تاکنون بیش از پنجاه عنوان در قالب‌های مختلف از جمله شعر، داستان ، نثر ادبی، ترجمه و… منتشر شده‌ که اغلب برای مخاطبان بزرگسال بوده است.

و آخرین آن‌ها کتابی‌ست بانام «مژگان‌شماری» که شرحی بر پانصد غزل عبدالقادر بیدل دهلوی‌ست و اخیراً چاپ سوم آن دردسترس دوستداران ادبیات قرار گرفته‌است.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار