251182
۱۴ بهمن ۱۴۰۲
یونیسف

۱۷ هزار کودک در غزه بدون خانواده‌های خود زندگی می‌کنند

برآوردهای صندوق کودکان سازمان ملل نشان می دهد که هزاران کودک در نوار غزه بدون بستگان خود زندگی می کنند یا از خانواده هایشان جدا هستند.

به گزارش کودک پرس ،شبکه تلویزیونی «المملکه» اردن بعد از ظهر روز جمعه در پایگاه اینترنتی خود نوشت که بنا بر اعلام «جاناتان کریکس»، مدیر ارتباطات صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در سرزمین های اشغالی فلسطین، برآوردهای این صندوق نشان می دهد که در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۷ هزار کودک در این نوار بدون خانواده ماندند یا از بستگان خود جدا شدند.

مدیر ارتباطات یونیسف در سرزمین های اشغالی فلسطین در این باره همچنین اظهار داشت: در کودکان علائمی مانند سطح بسیار بالای اضطراب مداوم و از دست دادن اشتها بروز می یابد و آنها نمی توانند بخوابند یا هر بار که صدای بمباران را می شنوند، دچار طغیان های عاطفی می گردند یا وحشت زده می شوند.

کریکس در ادامه نیز عنوان کرد: پیش از جنگ کنونی، یونیسف در واقع بر این باور بود که ۵۰۰ هزار کودک در غزه نیازمند خدمات بهداشت روانی و حمایت روانی هستند. امروز برآوردهای ما نشان می دهد که تقریباً همه کودکان یعنی بیش از یک میلیون کودک به این حمایت نیاز دارند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار