251028
۰۴ بهمن ۱۴۰۲
جهان

از هر ۱۰ شهید غزه ۸ تن زن و کودک هستند

یک روزنامه اسپانیایی در گزارشی درباره آمار شهدا و زخمی‌های نوار غزه نوشت، از هر ۱۰ شهید در غزه ۸ تن زن و کودک هستند.

به گزارش کودک پرس ، روزنامه اسپانیایی «ال‌پائیس» که بر اساس اظهارات مسوولان داخلی نوار غزه آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه از هفتم اکتبر را ۲۵ هزار و ۱۰۵ تن اعلام کرد، گزارش داد، از هر ۱۰ شهید پنج تن کودک، سه تن زن و دو تن مرد ۱۸ سال به بالا هستند.

ال‌پائیس در ادامه تعداد زخمی‌های حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نیز ۶۲ هزار و ۶۸۱ تن اعلام کرد.

این روزنامه اسپانیایی نوشت، بر این اساس از هر ۱۰۰ تن از ساکنان غزه بیش از یک تن شهید شده‌اند و این یعنی تنها کمی بیشتر از یک درصد کل جمعیت غزه در حملات مستمر چهار ماه گذشته به شهادت رسیده‌اند.

همچنین ال‌پائیس نوشت، یافتن آمار و ارقام مشابه این در دیگر درگیری‌های اخیر دشوار است، داده‌های موجود حاکی از این است که تعداد کسانی که هر روز در غزه شهید می‌شوند، بیشتر از تعداد آنها در عراق (آن هم در بدترین ماه‌های جنگ در این کشور) و در سوریه و یا در ماه اول جنگ در اوکراین است.

این روزنامه اسپانیایی در ادامه نیز نوشت، این روند باعث شد که تعداد شهدای غزه تنها پس از یک ماه از جنگ به ۱۰ هزار تن برسد در حالی که این عدد در اوکراین یک سال و نیم زمان برد تا محقق شود.

به نوشته ال‌پائیس، هرگز به تعداد حملات هوایی که در دو ماه اکتبر و نوامبر علیه غزه و کرانه باختری انجام شد، حملاتی در خاورمیانه علیه غیرنظامیان انجام نشده، تقریبا تمامی این حملات هم علیه غزه انجام شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار