250664
۱۹ دی ۱۴۰۲
تل‌آویو

مرحله جدید جنگ آغاز شده است

وزارت بهداشت غزه خبر داده حملات هوایی اسرائیل تاکنون به شهادت ۲۲ هزار و ۸۳۵ غیرنظامی از جمله ۱۰ هزار کودک و ۷۰۰۰ زن و همچنین زخمی‌شدن بیش از ۵۸ هزار نفر منجر شده است.

به گزارش کودک پرس ، سخنگوی ارتش اسرائیل دوشنبه اعلام کرد که این رژیم پس از تحمل چند هفته فشار از سوی متحدان غربی خود برای کاهش تلفات غیرنظامی جنگ غزه، بالاخره مرحله جدیدی از حملات خود به غزه را آغاز کرده که شدت آن نسبت به گذشته کمتر است.

 «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل گفت اسرائیل ورود به یک مرحله جدید را آغاز کرده که شامل کاهش نیروهای نظامی در غزه و کاهش حملات هوایی است.
 این سخنگو مطرح کرد که جنگ غزه وارد مرحله تازه‌ای شده و اسرائیل نیروهای نظامی خود در غزه را کاهش خواهد داد؛ امری که از سال میلادی جدید آغاز شده است.
وزارت بهداشت غزه خبر داده حملات هوایی اسرائیل تاکنون به شهادت ۲۲ هزار و ۸۳۵ غیرنظامی از جمله ۱۰ هزار کودک و ۷۰۰۰ زن و همچنین زخمی‌شدن بیش از ۵۸ هزار نفرمنجر شده است.
پیشتر رسانه‌های اسرائیل خبر داده بودند ارتش به عقب‌نشینی از شمال نوار غزه ادامه می‌دهد و در روزهای آتی نیروهای بیشتری از این منطقه خارج خواهند شد.
روز سه‌شنبه گذشته نیز شاهدان عینی گزارش دادند که نیروهای رژیم اشغالگر از چندین محله در شمال غربی غزه مانند دو محله «شیخ رضوان» و «النصر» خارج شدند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار