250540
۱۴ دی ۱۴۰۲
الهه رضایی:

کاش شاهد توجه بیشتر شبکه نمایش‌خانگی به حوزه کودک و نوجوان باشیم

مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون ضمن بازدید از نمایشگاه رصتا گفت: چقدر خوب است که این نوع اتفاقات بیشتر بیفتد و ما شاهد توجه بیشتر شبکه نمایش‌خانگی به حوزه کودک و نوجوان باشیم.

به گزارش کودک پرس ، الهه رضایی که به عنوان مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون شناخته می‌شود به نمایشگاه «رصتا» آمد و از سکوهای مختلف نمایشی کشور بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید به خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه گفت: خیلی اوقات دوست داشتم در پلتفرم کار کنم اما خیلی صاحبان سرمایه با برنامه‌ها و کارهای نمایشی کودکانه استقبال نمی‌کنند. چقدر خوب است که این نوع اتفاقات بیشتر بیفتد و ما شاهد توجه بیشتر شبکه نمایش‌خانگی به حوزه کودک و نوجوان باشیم.

رضایی تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها همیشه اتفاق خوبی بوده و هست. این نمایشگاه هم در راستای شناساندن بهتر رسانه‌های مختلف صوت و تصویر فراگیر ضرورت دارد اما این دیده شدن نیازمند حضور گسترده‌تر مردم و مخاطبانی است که این پلتفرم‌ها را به عنوان مصرف‌کننده بازدید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است ساترا خیلی زودتر از این‌ها به فکر تبلیغات و معرفیِ «رصتا» باشد. این دیده شدن مستلزم این است که مردم حضور داشته باشند و مطلع شوند که اصلاا چنین اتفاق بزرگی می‌افتد.

رضایی افزود: من این درخواست را از ساترا دارم بیشتر حواس‌شان به کودکان باشد. البته که از مادران و پدرام هم این درخواست را دارم اما ساترا باید خیلی دقیق‌تر و ظریف‌تر محتواها را مورد بررسی قرار دهد. امروز کمتر خانواده‌ها نگران آسیب‌های فضای‌مجازی باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار