249508
۲۸ آبان ۱۴۰۲
غزه

شهادت ۵۰۰۰ کودک و ۳۳۰۰ زن

دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۱۲۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۱۲۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد که در میان این تعداد شهیدان، ۵۰۰۰ کودک و ۳۳۰۰ زن فلسطینی به چشم می‌خورد.

همچنین بر اساس آمار اعلامی از سوی این دفتر، آمار زخمی‌های غزه از ۳۰ هزار نفر فراتر رفته است و بیش از ۷۵ درصد آنان را زنان و کودکان فلسطینی تشکیل می‌دهند.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه در رابطه با جنایت امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا بیان کرد: تعداد شهیدان و زخمی‌های کشتار فاخوره بیش از ۲۰۰ نفر است.

این دفتر اعلام کرد: ارتش اشغالگر قدس بیش از ۱۳۰۰ جنایت را در حق ساکنان غزه مرتکب شده است. ۲۵ بیمارستان و ۵۲ مرکز درمانی در نتیجه بمباران اشغالگران از روند خدمت‌رسانی خارج شده است. ۶۰ درصد از واحدهای مسکونی غزه در نتیجه حمله‌های صورت‌گرفته به صورت کلی یا جزئی ویران شده است.

این نهاد دولتی مسئولیت کامل زندگی و سلامت تمامی بیماران، زخمی‌ها، کودکان نارس و کادر پزشکی حاضر در بیمارستان شفا را متوجه ارتش رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: اشغالگران بیش از ۵۰۰ بیمار و زخمی را از بیمارستان شفا اخراج کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد: ما خواهان گشایش گذرگاه رفح جهت ورود کمک‌های پزشکی و سوخت به بیمارستان‌ها جهت راه‌اندازی مجدد آن‌ها هستیم. سازمان‌های بین‌المللی مسئول کوتاهی در برابر رخ‌دادهای بیمارستان‌های غزه هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار