249396
۲۳ آبان ۱۴۰۲
سردار فتح اللهی

در غزه هر10 دقیقه یک کودک کشته می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در جمع دانش‌آموزان اعزامی به راهیان نور گفت اکنون شما به مکانی می‌روید که سرزمین مقاومت است و جریان اصلی مقاومت از آنجا آغاز شد. غزه هم سرزمین مقاومت است که هر ده دقیقه یک کودک بیگناه در آن کشته می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در جمع دانش‌آموزان اعزامی به راهیان نور گفت اکنون شما به مکانی می‌روید که سرزمین مقاومت است و جریان اصلی مقاومت از آنجا آغاز شد. غزه هم سرزمین مقاومت است که هر ده دقیقه یک کودک بیگناه در آن کشته می‌شود.

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: درروز گذشته یک خبری را شنیدیم که یکی از مدارس غزه به خاطر به شهادت رسیدن تمامی دانش آموزان آن دیگر بسته شده و به اتمام فعالیت خود رسیده است.

وی ادامه داد: در غزه حدودا هر ده دقیقه یک کودک کشته می شود.سازمان ملل اعلام کرده که اگر روزانه ۵۰۰ کامیون دارو ، تجهیزات پزشکی، اغذیه و انواع مواد خوراکی وارد غزه شود، دیگر بحران های دارو، غذا و…. از بین می‌رود، اما از اول نبرد غزه تاکنون فقط ۳۰ کامیون مواد خوراکی و دارویی وارد غزه شده است. این نشان دهنده وضعیت بحرانی غزه است.

فتح اللهی اضافه کرد: اگر حمایت آمریکا، انگلیس و اروپا از اسرائیل نبود، اکنون اسرائیل هم وضعیت بهتری از غزه نداشت، چرا که بر روی موشک های اسرائیل نوشته اند که بر سر مردم بخور و همه را نابود کن.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به دانش‌آموزان البرزی گفت: سوال این است که چرا رسانه ها حمایت نمی کنند؟ چرا خود شما دانش آموزان جنبش های حمایت از فلسطین را در مدرسه راه اندازی می کنید؟ چرا یک راهپیمایی خودجوش مردم برای حمایت از غزه برگزار نمی‌شود؟ به قول یک استاد بزرگواری که می گفت اکنون شهیدان مرده اند و ما مرده های زنده هستیم، ما مرده ایم. باید جریانات جنبش های دانش آموزی در مدارس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اتفاق بیافتد.

وی باتوجه به کودک کشی های اخیر صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: وقتی در مقابل این همه آدم کشی سکوت می کنیم نشان دهنده این است که تحت تاثیرات رسانه ها هستیم، رسانه هایی که خود ظالمان ایجاد کرده اند و به هیچ عنوان نمی‌گویند و نخواهند گفت که از غزه و مظلومان حمایت کنید.

معاونت پرورشی و فرهنگی استان همچنین اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم. کمترین وظیفه ما این است که زیر پست سلبریتی هایی که از فلسطین حمایت می‌کنند پیام حمایتی بگذاریم و همچنین زیر پست سلبریتی هایی هم که از اسرائیل حمایت می‌کنند بالعکس آنها پیام های حمایتی از فلسطین بگذاریم. این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

فتح اللهی در خصوص کمک به مردمان غزه بیان کرد: با شماره حساب هایی که هلال احمر معرفی کرده است می توانیم در حد توان به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که دانش آموزان البرزی خودجوش برای حمایت از غزه راهپیمایی کنند، خیابان ها را ببندند و بگویند ما آماده ایم تا از غزه حمایت کنیم آن گاه است که دانش آموز واقعی هستند و از فضای رسانه و تربیت اینستاگرامی و شبکه های ضد انقلابی بیرون می آیند. این جریان زندگی دانش آموزی است، وگرنه ما یک مرده هستیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار