249164
۱۴ آبان ۱۴۰۲
حسینعلی یوسفعلی‌زاده

غده سرطانی و رژیم کودک کُش صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: غده سرطانی رژیم کودک کش اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و این سگ زنجیری استکبار جز با حمایت شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرصت ادامه حیات ندارد.

به گزارش کودک پرس ، حسینعلی یوسفعلی‌زاده در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان فلسطین این شهرستان اظهار کرد: امروز مردم قوچان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسدر میدان فلسطین جمع شدند تا بگویند آرمان فلسطین شریف آزادی قدس است و ما هم جان فدایی آن آرمان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه غده سرطانی رژیم کودک کش اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: این سگ زنجیری استکبار جز با حمایت شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرصت ادامه حیات ندارد و حامیان رژیم جنایتکار باید دست از حمایت جنایتکاران صهیونیست بردارند.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با یادآوری این موضوع که حکام کشورهای اسلامی که هنوز دست از همراهی با نظام سلطه برنداشته‌اند هم باید عبرت بگیرند و با مظلومین منطقه هم‌نفس شوند زیرا این راه نجات است، افزود: در استکبار جهانی خوی گردن کشی، قلدری و نافرمانی از فرمان‌های الهی در استکبار جهانی موج می‌زدند و امروز ضروری است که استکبار جهانی بهتر شناخته شود.

یوسفعلی زاده تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند تاآخرین‌نفس سگ‌های زنجیری و گاوهای شیرده خود را حفظ کند و علیه جبهه حق و دین خدا صف‌آرایی داشته باشد اما هرروز جبهه حق فعال‌تر و اثرگذارتر از قبل ظاهر می‌شود و شکست و نابودی در انتظار جبهه باطل است.

وی تأکید کرد: عرصه فلسطین، غزه، لبنان، یمن، عراق و سوریه امروز به عرصه جهاد و مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم تبدیل‌شده است و ملت‌های دنیا به خشم آمده و به مرحله انفجار رسیده‌اند و دنیا شاهد است که وجدان تمامی ملت‌ها حتی در مرکز حکومت نظام سلطه بیدار شده است.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مروج جبهه مقاومت بوده و امام خمینی(ره) پرچم‌دار جبهه توفنده است، گفت: دیروز سید جبهه مقاومت در میان سکوت همه جهانیان سخن گفت و صراحتاً به آمریکا و صهیونیست و حامیان آن‌ها حکام خودفروخته که هنوز سر عقل نیامده‌اند هشدار داد.

وی ادامه داد: سید حسین نصرالله گفت دست از جنایت در غزه بردارید زیرا اصرار به کودک کشی موجب گسترش پیدا کردن جبهه مقاومت می‌شود و این جبهه تمام هیمنه نظام سلطه را نابود خواهد کرد چون این وعده خدا و اراده اولیای دین است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار