249157
۱۴ آبان ۱۴۰۲
فلسطین

آمادگی جامعه پزشکی کشور برای کمک به مردم غزه

مسئول بسییج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از حمایت کامل غربی ها از رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: برخی دولت‌های غربی به کامل از جنایات این رژیم پشتیبانی کامل می کنند که سبب شده تا صهیونیست ها نقض قوانین و موازین بین المللی و پایمال نمون حقوق انسانی را شدت بخشند.

به گزارش کودک پرس ، مسئول بسییج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از حمایت کامل غربی ها از رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: برخی دولت‌های غربی به کامل از جنایات این رژیم پشتیبانی کامل می کنند که سبب شده تا صهیونیست ها نقض قوانین و موازین بین المللی و پایمال نمون حقوق انسانی را شدت بخشند.

مسئول بسییج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آمادگی پزشکان برای کمک به مردم فلسطین گفت: صهیونیست‌ها با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی اقدام به کشتار مردم غزه و بخصوص زنان و کودکان کرده‌اند و ریختن خون انسان‌های بیگناه را جایز می‌دانند.

سلیمان حیدری با اشاره به تداوم حملات و بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قراردادن غیرنظامیان به بهانه مقابله با جریان مقاومت اظهار داشت:‌ جامعه جهانی به دلیل آنکه تحت تاثیر سر و صدای رسانه های غربی قرار دارد، اعتراض جدی به جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌کند اما باید همه مسلمانان به خصوص در کشورهایی که رسانه ها قدرت تاثیرگذاری بر جامعه جهانی را دارند، اعتراض خود را نشان دهند.

وی با یادآوری اینکه در همه جنگ ها و برخوردها زنان و کودکان مورد هجوم قرار نمی گیرند، جزو عطوفت و رأفت قرار می گیرند و در زمان جنگ آنها مورد هجوم قرار نمی گیرند، اما باورهای نژاد پرستانه صهیونیست ها فجیع بوده و ناجوانمردانه و زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی اقدام به کشتار مردم غزه می کنند.

حیدری تاکید کرد: در واقع رژیم صهیویستی سایر انسان‌های غیرصهیونیست را یک نوع برده و خدمتگذار خود دانسته و ریختن خون آنها را مباح می‌داند.

مسئول بسییج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از حمایت کامل غربی ها از رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: برخی دولت‌های غربی به کامل از جنایات این رژیم پشتیبانی کامل می کنند که سبب شده تا صهیونیست ها نقض قوانین و موازین بین المللی و پایمال نمون حقوق انسانی را شدت بخشند.

وی تاکید کرد: جامعه پزشکی ایران اقدامات صهیونیست ها در هدف قراردادن غیرنظامیان بخصوص زنان، کودکان، بیماران و مراکز درمانی را به شدت محکوم کرده و حاضر به کمک و امدادرسانی به مردم غزه است.

حیدری خاطر نشان کرد: همه کادر پزشکی وقتی تصمیم به انتخاب این شغل گرفتند، هدفشان کاهش آلام بشری بود و ابتدایی ترین حقوق انسانی و بشری حکم می کند که یک بیمار، مجروح و مصدوم باید در امان باشد و همه کنوانسیون های بین المللی نیز روی این مساله تاکید کرده اند.

وی یادآور شد که جلسات متعددی با اعضای بسیج جامعه پزشکی درباره تحولات غزه برگزار شده است و صدها نفر از جامعه پزشکی کشور آمادگی حضور در غزه برای کمک به مردم اعلام کرده اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد روز یکشنبه – ۷ آبان – اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۲ روز بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده که حدود نیمی از آنها کودک هستند؛ شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

در چند روز گذشته نظامیان صهیونیست به پشتیبانی تانک های این رژیم ۳ بار سعی کرده اند که با ورود به غزه اقدام به اشغال بخشی از این منطقه نمایند که هر سه بار با شکست مواجه شده و با دادن تلفات زیاد پا به فرار گذاشته اند.

بزرگترین جنایت صهیونیست‌ها ۲۵ مهر رقم خورد؛ رژیم صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره جنایات خود را به نمایش گذاشت، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند؛ حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۵۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار