249052
۱۰ آبان ۱۴۰۲
اجماع جهانی علیه کودک‌کشی

خیابان‌های لندن و نیویورک صحنه مبارزه با صهیونیسم جهانی

طی روزهای گذشته و امروز که موج حملات هوایی صهیونیست‌ها به مردم بی دفاع غزه افزایش پیدا کرده است، مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند و علیه صهیونیست‌ها موضع خود را اعلام کردند.

به گزارش کودک پرس ، کودک‌کش‌های صهیونیست که بیست و پنج روز تمام انواع و اقسام بمب‌ها و موشک‌های تولید آمریکا را بر سر مردم مظلوم غزه امتحان کرده‌اند، به برکت خون پاک کودکان شهید فلسطینی با اجماع همه مردم دنیا حتی مردمان کشور‌های اروپایی و آمریکا مواجه هستند.

به دنبال بمباران‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در بسیاری کشور‌های جهان از جلمه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، سوئد و ….. مردم تجمع‌های میلیونی به پا کردند تا احساس انزجار خود را به آمریکا و پادگانش در خاورمیانه یعنی رژیم صهیونیستی نشان دهند.
به رغم اینکه صهیونیست‌ها صاحبان بزرگ‌ترین رسانه‌های جهان هستند و همواره به پشتوانه این مسئله افکار عمومی مردم جهان را از جنایات خود منحرف می‌کردند، اما، امروز شاهدیم برکت خون شهدای فلسطینی سبب شده است افکار عمومی مردم جهان تماماً علیه صهیونیست‌هاست.
مقامات جمهوری اسلامی ایران و سایر مسئولان کشور‌های مختلف جهان تا کنون واکنش‌های متعددی به جنایات صهیونیست‌ها داده‌اند، در ادامه به بررسی برخی از اظهار نظر‌ها در این خصوص می‌پردازیم.
۱- نماینده ایران در سازمان ملل: در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع خواهیم داد
ایروانی هدف اصلی ایران را جلوگیری از تشدید تنش در منطقه اعلام کرد و اظهار داشت: به همین دلیل است که ایران در تأیید درخواست برای پایان فوری تجاوز نظامی بی امان اسرائیل، برقراری آتش بس و دسترسی بدون مانع به کمک‌های بشردوستانه برای مردم نیازمند در نوار غزه، با جامعه جهانی همسو شده است. با این حال، در صورت مواجهه با هرگونه تهدید، حمله یا تجاوزی از سوری رژیم صهیونیستی که امنیت، منافع ملی یا مردمش را به خطر می‌اندازد، جمهوری اسلامی ایران در استفاده از حقوق ذاتی خود تحت قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل برای پاسخ قاطع تردید نخواهد کرد. متأسفانه پس از گذشت ۱۲ سال از بحران سوریه، تروریسم همچنان به عنوان یک تهدید مهم و دائمی برای سوریه و منطقه باقی مانده است و فعالیت‌های اصلی آن در مناطق خارج از کنترل دولت سوریه متمرکز شده است.
۲- معاون سیاسی وزیر امور خارجه: جنگ گسترش یابد از رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمی‌ماند
باقری کنی گفت: مقاومت در قامت یک سامانه حکمرانی خود را بروز می‌دهد. حماسه‌ای که حماس در طول چندین سال گذشته‌ای که غزه عزیز در محاصره وحشیانه صهیونیست‌ها بود، توانست منطقه را به خوبی اداره کند. در واقع جلوه‌ای از هوشمندی و اینده نگری مقاومت بود. عملیاتی که در ۱۵ مهر اتفاق افتاد دقیقا همین نکته را تاکید می‌کرد. نکته‌ای که مایلم تاکید کنم این است که اتفاق ۱۵ مهر و عملیات «طوفان الاقصی» یک زلزله غیر قابل ترمیم در سامانه نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرد. اما یک نکته دیگری که مهم است بر سامانه فکری راهبردی جهان غرب به رهبری آمریکا و یکجانبه گرایی‌های آمریکا هم این زلزله وارد شد. آن‌ها بر اساس برنامه و طراحی‌های خود مسئله فلسطین را امنیتی نمی‌دیدند. جنگ گسترش پیدا کند از اسراییل چیزی باقی نمی‌ماند.
۳- رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان: شکست آمریکا همانند صهیونیست‌ها شکستی ترمیم‌ناپذیر است
سردار تقدی گفت: قاطعانه عرض می‌کنم که پیروزی امروز ملت فلسطین از پیروزی روز اول بسیار بزرگ‌تر است، اگر ما می‌خواستیم در تمام کشور‌ها شهر‌ها و روستا‌های دنیا جهاد تبیین کنیم، قطعا نمی‌توانستیم ماهیت واقعی آمریکا که امروز برای همه روشن شده است نمایان کنیم، همانطور که امام راحل فرمودند، آمریکا جنایتکارترین حکومت تاریخ بشریت است، مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان فلسطینی هر روز به شهادت می‌رسند و مورد جنایت قرار می‌گیرند، از این خون‌های پاک به ناحق ریخته شده بوی عطر ظهور امام زمان عج الله به مشام می‌رسد. شاید تصور شود که نباید جنایت امروز صهیونیست‌ها به حساب آمریکا بدانیم، در صورتی که طرف اصلی جنگ و جنایت علیه مردم غزه آمریکاست، آمریکا فرماندهی جنگ را از روز دوم به عهده گرفتند، امروز نه تنها ۵۳ هواپیمای نظامی باری را روانه سرزمین‌های اشغالی کردند، بلکه نیروی‌های کماندو خود را در اختیار صهیونیست‌ها برای کشتار مردم غزه قرار دادند، آمریکایی‌ها حتی جنایاتکاری روی چنگیز و مغول را سپید کرده‌اند. شکست آمریکا همانند صهیونیست‌ها شکستی ترمیم ناپذیر است، آمریکایی علاوه بر شکست نظامی شکست رسانه‌ای و فرهنگی هم خورده‌اند. آمریکایی‌ها اگر راست می‌گویند که ارتش رژیم صهیونیستی ارتشی شکست ناپذیر است، این رژیم را به حال خود بگذارید تا ببینیم چگونه صهیونیست‌ها می‌خواهند در مقابل مردم فلسطین بایستند.
۴- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: اقدامات هیأت پارلمانی ایران در IPU باعث موضع‌گیری کشور‌ها علیه رژیم صهیونیستی شد
حجت‌الاسلام ذوالنوری گفت: پاچیکو رییس پرتغالی اجلاس بین المجالس دنیا دو بیانیه در دفاع از رژیم صهیونیستی و حمله به مردم غزه را مجاز شمارد و حماس را محکوم کرد، گفت: آقای پاچیکو رئیس پرتغالی اجلاس بود که در این دوره مسئولیتش پایان یافت و رئیس جدید انتخاب شد. در این اجلاس آقای پاچیکو در وسط سخنرانیش حمله به غزه را حق طبیعی صهیونیست‌ها برشمرد و گفت صهیونیست‌ها حق دفاع از خود را دارند. ما پیش بینی می‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد و با اعضای هیات هماهنگ بودیم تا عکس‌العمل نشان دهیم؛ لذا هیات ایرانی و ۱۶ کشور از جمله عراق، یمن، بحرین، ترکیه، پاکستان، بحرین، کویت اجلاس را ترک کردند و پشت ساختمان اجلاس تجمع کردند، چون سخنرانی بعدی اجلاس رئیس جمهور آنگولا بود لذا نظر بر این بود که در صورت عدم بازگشت به اجلاس بی احترامی به کشور آنگولا خواهد شد. اقدامات هیأت پارلمانی ایران از همان ابتدای برگزاری اجلاس باعث شد که تا آخر اجلاس از تریبون‌ها در دفاع از غزه و علیه رژیم صهیونیستی صحبت کنند.
۵- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: بازیگر اصلی حوادث فعلی در منطقه آمریکا است
جلال‌زاده گفت: بازیگر اصلی حوادث فعلی در منطقه آمریکا است و اتاق جنگ تل‌آویو امروز از سوی واشنگتن هدایت می‌شود.
۶-سخنگوی دولت: امروز شاهد حمایت دولتمردان غربی از نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت هستیم
بهادری جهرمی نمونه حمایت از دیکتاتوری و استبداد توسط ایالات متحده آمریکا و کشور‌های غربی را حمایت از دیکتاتوری در کشور ایران دانست و بیان داشت: امروز نیز حمایت از تروریسم، نسل‌کشی و جنایت جنگی، در نگاه برخی از دولتمردان غربی بروز و ظهور دارد؛ البته امروز ملت‌های جهان نشان می‌دهند که صف خود را از دولت‌های حامی تروریسم خود جدا کردند و صدای شنیده شده از تریبون‌های این حامیان تروریسم، صدای ملت‌های آن‌ها نیست و ما صدای ملت‌های آن‌ها را داریم در راهپیمایی‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌شنویم.
۷- نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران حمایت از محور مقاومت را تکلیف دینی خود می‌داند
عزیزی گفت: امروز غزه و عملیات طوفان الاقصی نماد مقاومت در برابر دشمنان بشریت بوده و غزه آوردگاه حق و باطل است.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار